Режим роботи Хмельницької обласної служби зайнятості

Незважаючи на введення карантину та встановлення обмежувальних заходів з метою захисту здоров’я громадян, Хмельницька обласна служба зайнятості продовжує працювати в звичному режимі.

На дистанційний режим обслуговування перейшла лише Чемеровецька районна філія Хмельницького обласного центру зайнятості.

Нагадуємо! На період карантину прийом громадян у центрах зайнятості відбувається з певними обмеженнями, а саме:

  • відвідувачі мають перебувати у приміщенні центру зайнятості в одягнених засобах індивідуального захисту;
  • під час перебування у приміщенні центру зайнятості відвідувачі мають дотримуватися соціальної дистанції не менше 1,5 метра;
  • працівники центру зайнятості можуть обмежувати чисельність осіб, які одночасно перебувають у приміщенні центру зайнятості.

Зверніть увагу! Громадяни, які виявили намір отримати статус безробітного, подають відповідні заяви двома способами:

– особисто, під час відвідування центру зайнятості;

– через портал державних послуг «Дія».

Покрокову інструкцію щодо особливостей реєстрації та обслуговування зареєстрованих безробітних у період карантину читайте за посиланням: https://cutt.ly/5z3aiQY.

Контактні номера телефонів центрів зайнятості та філій у Хмельницькій області у лінку: https://cutt.ly/blUnWhB.

Для отримання додаткової інформації звертайтеся за телефонами гарячої лінії Хмельницького обласного центру зайнятості: (0382) 76-46-42, 65-06-06.

Відділ інформаційної роботи

Хмельницький обласний центр зайнятості

АМУ презентувала навчальний посібник з електронної демократії

Асоціація міст України представляє навчальний посібник “Впровадження інструментів Civic Tech у громадах під час пандемії”.Видання розроблено в рамках проєкту “Сivic tech – інструмент якісної взаємодії”, що реалізується Ассоціацією міст України та ГО “Стратегії розвитку громад”.

Електронний посібник буде корисним усім, хто цікавиться інструментами е-демократії. Видання демонструє, як цифрові рішення можуть покращити взаємодію проактивного громадянського суспільства та органів влади, а також простою мовою дає відповіді на питання “як?” та “для чого?”  використовувати інструменти електронної демократії. Також посібник містить історії успіхів впровадження інструментів е-демократії в громадах.

Зміст:

 – Що таке громадські технології (civic technologies)?

 – Як працюють громадські технології?

 – Громадський бюджет (бюджет участі)

 – Місцеві петиції

 – Відкрите місто

 – Консультації з громадськістю

 – Чат-бот СВОЇ

 – Переваги використання громадських технологій у часи пандемії

 – Як долучитись до інструментарію Е-DEM?

Це та інші видання АМУ доступні на сайті Асоціації міст України у розділі «БІБЛІОТЕКА» або за посиланням:

https://bit.ly/Posibnik

Проєкт Civic Tech – інструмент якісної взаємодії реалізується Асоціацією міст України та ГО “Стратегії розвитку громад” у межах проєкту «3D Project: Розвиток попри перешкоди. Стійке громадянське суспільство в часи пандемії та в майбутньому», що виконується Фондом Східна Європа за фінансової підтримки Європейського Союзу. Національну платформу е-демократії E-DEM створено в межах швейцарсько-української Програми EGAP, що впроваджується Фондом Східна Європа.

Управління Держпраці у Хмельницькій області інформує:

Спільними зусиллями Мінекономіки та Держпраці запущено електронну послугу щодо реєстрації декларації відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці через Портал електронних сервісів Мінекономіки.

Наразі електронна послуга щодо реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці вже доступна в Управлінні Держпраці у Хмельницькій області. Для того, щоб отримати послугу, необхідно зареєструватися на Порталі електронних сервісів Мінекономіки та замовити послугу через персональний кабінет. Також на сайті Управління розміщене пряме посилання на Портал для замовлення даної послуги.

Декларація подається за місцезнаходженням юридичної особи або фізособи – підприємця не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Форми, зразки заяв та декларацій можна знайти на головній сторінці сайту Управління http://km.dsp.gov.ua/ за посиланням:

Головна >Громадянам>Декларації відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.

Громадська організація Хеврон ІТ Академія оголошує набір в IT табір

З 1 по 5 листопада в Хеврон IT Академії буде проходити IT табір, в рамках якого молодь зможе ближче ознайомитись з програмуванням і познайомитись з нами! В програмі табору:

– майстер класи та тренінги;

– екскурсії в IT компанії;

– знайомство з викладачами та студентами Академії;

– екскурс в основи програмування;

– цікаві зустрічі та спілкування.


Забезпечуємо житлом та 3-ох разовим харчуванням.
  Набір проводиться серед хлопців віком від 18 – 23 роки. Можливо, саме серед ваших знайомих є  соціально незахищена молодь (сироти, напівсироти, ДБСТ, багатодітні сім”ї, внутрішньо переселенців…), яка перебуває у складних життєвих обставинах, проте, має потенціал у вивченні математики, англійської мови та цікавиться ІТ технологіями. Для того, щоб взяти участь у таборі, учасник повинен заповнити форму за посиланням внизу листа! Після табору зацікавлена молодь буде мати можливість залишитись на навчання.
ХЕВРОН ІТ АКАДЕМІЯ – це громадська організація, яка пропонує безкоштовну дворічну навчальну програму, спрямовану на соціальну адаптацію сиріт та молоді з групи ризику та дає їм можливість отримати практичні знання в ІТ сфері.

    24 місяці навчання 

* студенти зі всієї України

* неформальна освіта для молоді з соціально кризової категорії

*індивідуальна система навчання та підходу

*практика в ІТ компаніях

*духовний, інтелектуальний та фізичний розвиток

*забезпечення студентів житлом, харчуванням та ліками

*працевлаштування випускників


Контактний номер телефону +380983596408 (vb, tl) – ГалинаПриєднуйтесь до нас!
 Для подання заявки у табір – https://forms.gle/PExdaybTVCoTHBPLA

Наша сторінка у фб. – https://www.facebook.com/IT.Academy.Hebron
Відео про нас – https://www.facebook.com/IT.Academy.Hebron/posts/1222376558158183

Ціна на газ для жителів Хмельниччини не зросте

Річні контракти ТОВ «Хмельницькгаз Збут», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», захистять побутових клієнтів компанії від цінових антирекордів у Європі та Україні.

За результатами торгів на Українські енергетичній біржі, що відбулися 20 вересня 2021 року, вартість газу зупинилися на позначці 26,964 грн за кубометр. Однак у ТОВ «Хмельницькгаз Збут» заздалегідь подбали про створення ресурсу блакитного палива для населення. Тому жителі регіону, які користуються послугами постачальника, можуть не хвилюватися. До 30 квітня 2022 року вони отримуватимуть природний газ за ціною, що не перевищить 7,99 грн за кубометр.

Водночас, українці, які хочуть уникнути надмірних витрат на енергоресурс взимку, продовжують активно підключати тариф «Тій газ Рівномірний платіж». Завдяки однаковим щомісячним платежам вигідна пропозиція зменшує рахунки під час опалювального сезону, коли для обігріву домівок використовується найбільше газу. Крім того, підписники тарифу можуть не перейматися передачею показань лічильників.

Наприклад, Алла Станіславівна з Летичева, аби не перевантажувати сімейний бюджет, нещодавно зробила вибір на користь тарифу “Твій газ Рівномірний платіж”.

«Я вирішила скористатися новою пропозицією, адже щомісяця хочу платити за блакитне паливо однакову суму, що не обтяжуватиме нашу сім’ю. Ми використовуємо газ для обігріву квартири. Минулого року в холодну пору сплачували приблизно 1500 грн щомісяця. Завдяки тарифу “Твій газ Рівномірний платіж” відтепер наші витрати на тепло зменшуються до 800 грн на місяць. До того ж розрахунки за газ стають повністю прогнозованими», – розповідає господиня.

У «Хмельницькгаз Збуті» наголошують, що термін підключення до тарифу «Твій газ Рівномірний платіж» спливає 30 вересня нинішнього року. Тому охочим оптимізувати витрати на енергоресурс необхідно поквапитися, адже для переходу залишився лише тиждень.

Дізнатися більше про «Твій газ Рівномірний платіж» допоможе спеціальний сайт: https://rivnomirnyi.gaszbut.com.ua/

Перейти на тариф споживачі можуть у зручний для себе спосіб:

Наразі вигідну пропозицію вже обрали понад шість з половиною тисяч клієнтів компанії.

Послуги з профорієнтації, які надаються службою зайнятості

Професійне інформування передбачає надання клієнтам відомостей щодо стану ринку праці, перспектив у працевлаштуванні, змісту професій, шляхів і можливостей професійного навчання, основних положень законодавства про зайнятість, видів забезпечення і соціальних послуг служби, умов їх надання тощо.

У центрах зайнятості/філіях створено інформаційні сектори, де Ви зможете самостійно ознайомитися: з інформацією про ситуацію на місцевому ринку праці; із змістом різноманітних професій; з переліком професій, за якими організовано навчання центром зайнятості/філією; з переліком закладів освіти регіону та закладів професійно-технічної освіти державної служби зайнятості; паспортами підприємств, організацій, установ регіону та іншою цікавою інформацією.

Тут працюють консультаційні центри «Онлайн-фарватер», де Вас:

– навчать користуванню інтернет-ресурсами з метою пошуку вакансій та працівників, отримання професійної інформації, реєстрації на інтернет-платформах для проходження онлайн курсів, отримання додаткових знань та компетенцій;

– навчать складати та поширювати на сайтах з пошуку роботи, в соцмережах  резюме/відеорезюме;

– допоможуть в підготовці до онлайн-співбесіди. 

Професійне консультування проводиться з метою надання допомоги людині у виборі або зміні професії чи виду трудової діяльності відповідно до її здібностей, нахилів, рівня професійної підготовки та з урахуванням потреб ринку праці.

Професійне консультування передбачає також проведення центрами зайнятості заходів щодо навчання навичкам працевлаштування та самопрезентації.

Досвідчений профконсультант проведе співбесіду з метою з’ясування Ваших професійних інтересів і прагнень, проінформує про зміст, умови праці та вимоги, що висуває професія до працівника, за потреби проведе тестування Ваших здібностей із застосуванням сучасних методик, надасть рекомендації щодо вибору або зміни професії, напряму навчання.

Професійний відбір в центрах зайнятості/філіях проводиться перед направленням на професійне навчання або для відбору кадрів на замовлення роботодавців з метою визначення ступеня придатності людини до окремихвидів професійної діяльності. Більше тут.

Ви також, маєте можливість на безоплатній основі відвідати різноманітні семінари, тренінги, ярмарки вакансій, презентації навчальних закладів та інші заходи, що організовують центри зайнятості для населення.

Додаткову інформацію можна отримати у будь-якому центрі зайнятості чи філії Хмельницького ОЦЗ, або у відділі організації профорієнтації Хмельницького обласного центру зайнятості за номером телефону (0382) 65-24-12.

Відділ інформаційної роботи Хмельницького обласного центру зайнятості: пров. Шевченка,10, м.Хмельницький, тел: +38(0382) 65-74-18, +38(0382)76-46-42, khm-ocz@kmocz.gov.ua

Кар’єрне консультування у службі зайнятості

Ринок праці в наші дні не можна назвати «простим», вимоги роботодавців високі, кількість вакансій обмежена, для отримання хорошої пропозиції про роботу необхідно пройти не одне «випробування».

 З метою допомоги клієнтам, які звертаються до центрів зайнятості/філій Хмельницької обласної служби зайнятості у пошуках роботи, кар’єрні радники здійснюють кар’єрне консультування щодо отримання роботи і формування професійної кар’єри, зміни професії (сфери професійної діяльності).

Хто може бути клієнтом кар’єрного консультанта?

• зайняті особи, які бажають змінити роботу, вид професійної діяльності, формують/розвивають власну кар’єру;

 • незайняті особи, які шукають роботу та мають проблеми з працевлаштуванням, формують/розвивають власну кар’єру;

• випускники професійних закладів освіти, які «входять» у професію;

• особи передпенсійного/пенсійного віку, які бажають продовжити своє трудове життя;

• будь-який клієнт, який шукає роботу, але має труднощі або перешкоди.

Співробітник центру зайнятості/філії, який здійснює кар’єрне консультування:

•  оцінить досвід та навички клієнта;

•  дасть рекомендації щодо напрямів подальшого навчання;

•  поділиться власними знаннями про тренди ринку праці, вартості фахівців на ринку праці;

•  допоможе скласти резюме, супровідний лист, а за необхідності – профайли в соціальних мережах;

•  підготує клієнта до проходження всіх видів співбесід.

Осіб, які шукають роботу та мають перешкоди у працевлаштуванні, залучають до  комплексу інших соціальних послуг, здійснюють супровід цих осіб у процесі працевлаштування.

Більше інформації на Освітньому порталі ДСЗ https://cutt.ly/BWOryEj

Відділ інформаційної роботи Хмельницький обласний центр зайнятості

АМУ підтримує законопроект 4416-1 щодо розвитку індустріальних парків

На розгляді Верховної Ради України перебуває проект Закону України “Про внесення змін до Закону України «Про індустріальні парки», спрямованих на залучення інвестицій в промисловий сектор економіки шляхом запровадження стимулів в індустріальних парках” (№ 4416-1 від 10.12.2020).

Ключові позиції законопроекту:

► компенсація суб’єктам господарювання та учасникам індустріальних парків 50% витрат на підключення та приєднання до електромереж;

► зменшення мінімальної площі земельних ділянок з 15 до 10 Га та збільшенння верхньої межі з 700 до 1000 Га, дозвіл приєднувати земельні ділянки до ІП у випадку розміщення між ними об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури;

► визначення підстав для виключення індустріального парку з Реєстру індустріальних парків;

► дозвіл розміщувати в індустріальних парках проекти, спрямовані на стимулювання економічного зростання громад – наукові парки, складські приміщення та логістичну інфраструктуру тощо;

► компенсація учасникам індустріальних парків частини відсоткових платежів за кредитами.

Асоціація міст України підтримує законопроект №4416-1, оскільки це важливий крок до забезпечення  інвестиціної привабливості індустріальних парків як інструментів динамічного розвитку місцевої економіки. АМУ звернулася до спікера Верховної Ради України Д.Разумкова щодо сприяння його прийняттю у другому читанні і в цілому.

Контроль за використанням коштів Фонду – один із важливих напрямків роботи

Одним із важливих напрямків роботи  Шепетівського відділення  управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області відповідно до покладених на нього завдань – є здійснення контролю за використанням роботодавцями страхових коштів Фонду соціального страхування України.

             За результатами проведеної  роботи фахівців Шепетівського  відділення та Управління протягом восьми місяців поточного року до бюджету Фонду соціального страхування України надійшло майже 180 тис. гривень, а саме:

 -суми не прийнятих до зарахування витрат страхувальника за соціальним страхуванням становить – 6,1 тис.грн. ;

– суми штрафів за недотримання законодавства про соціальне страхування – 3,0 тис. грн.;

– капіталізовані платежі в сумі 135,6 тис. грн. (Управління праці та соцзахисту населення Шепетівської райдержадміністрації за Шепетівський районний територіальний центр  соціального обслуговування).;

– погашення заборгованості минулих років-33,3тис.грн (Підприємство ДКВС №58-29,0тис.грн.м.Їзяслав,   Підприємство  ДКВС №98-4,5тис.грн. м. Шепетівка).;

– суми сплачених адміністративних штрафів накладених на посадових осіб та громадян – 1,0 тис. грн.;

            Станом на 01 вересня 2021 року на обліку  у Шепетівському відділенні  управління виконавчої дирекції Фонду в Хмельницькій області перебуває 5612 страхувальників. У тому числі: 1809 юридичних осіб, 3794 фізичні особи та 9 членів фермерських господарств.

Протягом восьми місяців спеціалістами відділення проведено 40 перевірок страхувальників щодо правильності використання страхових коштів Фонду соціального страхування України, у тому числі 11 планових перевірок та 29 позапланових.

            Позапланові перевірки проведені відповідно до заяв страхувальників про проведення перевірки,  у зв’язку з припиненням страхувальника та виявлення за результатами камеральної перевірки даних про неправомірне використання коштів Фонду соціального страхування України.

За результатами перевірок  виявлено суми неприйнятих до зарахувань витрат страхувальника за соціальним страхуванням – 6430 грн, внаслідок чого Управлінням накладено штрафи за недотримання законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 3214  грн.

Станом на 30.08.2021 заборгованість страхувальників області зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України по Шепетівському відділенню  склала 76,9 тис. грн, у тому числі:

– 61,2 тис. грн на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання по 6 страхувальниках;

-15,7 тис. грн на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності по 2 страхувальниках.

            Працівники відділення і надалі продовжують роботу по контролю за цільовим використанням коштів  Фонду соціального страхування України.

В. о. начальника Шепетівського

відділення управління виконавчої дирекції

Фонду соціального страхування України в

Хмельницькій області

В.І. Гаврилюк

Що таке патронат над дитиною?

Патронат над дитиною – це «швидка сімейна допомога» дитині та її сім’ї, яка передбачає тимчасовий догляд, виховання та реабілітацію дитини в сім’ї патронатного вихователя на період подолання нею, її батьками або іншими законними представниками складних життєвих обставин. Сім’я патронатного вихователя — це сім’я, в якій за згоди всіх її членів повнолітня особа, яка пройшла спеціальний курс підготовки, виконує обов’язки патронатного вихователя на професійній основі.

Хто такий патронатний вихователь?

Патронатний вихователь — це особа, яка за участю членів сім’ї надає послуги з догляду, виховання та реабілітації дитини у своїй сім’ї.

Яка мета патронату над дитиною?

Метою патронату над дитиною є забезпечення захисту прав дитини, яка через складні життєві обставини тимчасово не може проживати разом з батьками/законними представниками, надання їй та її сім’ї послуг, спрямованих на повернення у сім’ю відповідно до найкращих інтересів дитини.

Хто може стати патронатним вихователем?

Патронатним вихователем може бути громадянин України, який має позитивний досвід виховання дитини, відповідні житлові умови для надання послуг з догляду, виховання та реабілітації дитини у своєму помешканні. Патронатним вихователем не може бути особа, зазначена в ст. 212 Сімейного кодексу України.

Обов’язки патронатного вихователя:

забезпечити дитину житлом, одягом, харчуванням тощо;

створити дитині умови для навчання, фізичного та духовного розвитку;

співпрацювати з батьками, іншими законними представниками дитини задля подолання складних життєвих обставин у межах та у спосіб, визначені органом опіки та піклування;

забезпечити надання чи доступ до послуг, визначених договором про патронат над дитиною;сприяти контактам дитини з батьками, іншими законними представниками, родичами, крім випадків, коли батьки позбавлені батьківських прав або в судовому порядку обмежені у праві спілкування з дитиною.

Крім того, патронатний вихователь є членом міждисциплінарної команди, тож свої дії щодо виховання та реабілітації влаштованої дитини узгоджує зі спеціалістами, дотичними до ведення конкретного випадку.

Хто може бути влаштований в патронатну сім’ю?

покинуті/знайдені діти, діти, залишені в пологовому будинку, іншому закладі охорони здоров’я, або яких відмовилися забрати батьки чи інші родичі;діти, чиї батьки пропали безвісті;діти з сімей, в яких існувала загроза життю чи здоров’ю;діти за заявою батьків у зв’язку з складними життєвими обставинами, які трапились в їх сім’ї.

Можуть бути одночасно влаштовані тільки діти, які є рідними братами та сестрами, або діти, які виховувалися в одній сім’ї.Термін перебування дитини у сім’ї патронатного вихователя. Термін перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя визначається відповідно до індивідуальних потреб дитини, виявлених обставин та їх впливу на стан дитини та становить близько 3 місяців. В особливих випадках за рішенням органу опіки та піклування термін перебування під патронатом може бути подовжений, однак загалом не повинен бути більшим за 6 місяців.Оплата послуг із здійснення патронату над дитиною.Розмір грошового забезпечення на утримання дитини відповідного віку в патронаті складає два прожиткових мінімуми. Грошове ж забезпечення патронатного вихователя становить 5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб на місяць.