Оголошення
Грицівська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади – державний реєстратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» Грицівської селищної ради
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- знання державної мови;
- знання чинного законодавства України;
- повна вища освіта за спеціальністю правознавство;
- стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
- успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації).
Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:
1. Заяву про участь у конкурсі;
2. Заповнену особову картку (форма П-2ДС);
3. Дві фотокартки розміром 4х6 см;
4. Копії документів про освіту;
5. Підтвердження про заповнення декларації кандидата на посаду в Єдиному державному реєстрі декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
6. Копія паспорта громадянина України та ідентифікаційного коду;
7. Копія трудової книжки.
- Копію військового квитка для військовозобов’язаних.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: смт Гриців, вул. Шевченка,2 Шепетівського району Хмельницької області, Грицівська селищна рада.
Довідки за телефоном: 0982471643 (Голік Катерина Володимирівна)