Оголошення

Грицівська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади – державний реєстратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» Грицівської селищної ради

Кваліфікаційні вимоги: 

  • громадянство України;
  • знання державної мови; 
  • знання чинного законодавства України;
  • повна вища освіта за спеціальністю правознавство;
  • стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
  • успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації).

Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

1. Заяву про участь у конкурсі;

2. Заповнену особову картку (форма П-2ДС);

3. Дві фотокартки розміром 4х6 см;

4. Копії документів про освіту;

5. Підтвердження про заповнення декларації кандидата на посаду в Єдиному державному реєстрі декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;

6. Копія паспорта громадянина України та ідентифікаційного коду;

7. Копія трудової книжки.

  • Копію військового квитка для військовозобов’язаних.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: смт Гриців, вул. Шевченка,2 Шепетівського району Хмельницької області, Грицівська селищна рада.  

Довідки за телефоном: 0982471643 (Голік Катерина Володимирівна)