Вічна пам’ять Герою!

…Під час евакуації поранених, санітарна машина потрапила у засідку та підірвалася на фугасі, після чого була розстріляна прямим наведенням…

Ці слова  розірвали серце кожного, а як же цю біль пережили батьки?…

9 лютого 2022 року виповнилось сім років, як поблизу села Логвинове, на Донеччині, загинув наш земляк із села Микулин, санітар 7-ї окремої  автомобільної санітарної роти – Михайло Борисович Балюк, який Указом Президента України № 270/2015 від 15 травня 2015 року, був нагороджений орденом «За мужність» III ступеня (посмертно) та Указом № 18 від 24 липня 2016 р. – «Народний Герой України» (посмертно).

Саме в цей день, у краєзнавчому відділі Музею пропаганди в м. Шепетівка, вшановували пам’ять Героя.

Слова глибокої вдячності за виховання сина батькам Марії Миколаївні та Борису Аркадійовичу Балюкам висловили заступник Грицівського селищного голови Олена Полєва, заступник Шепетівського міського голови Віталій Янушевський, заступник директора Грицівського ВПУ №38 Валентина Верещагіна, староста с. Микулин Людмила Прохорчук, представники Шепетівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, музейники, громадськість.

Пам’ять про Михайла Балюка вшанували хвилиною тиші…

Ми маємо пам’ятати…!

Слава Україні! Героям Слава!

Зросла кількість послуг, які можна отримати у ЦНАПі Грицівської територіальної громади

Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Грицівської селищної ради  (далі – ЦНАП), утворений з метою забезпечення надання адміністративних послуг, знаходиться за адресою: селище Гриців, вулиця Шевченка, 2 (адміністративна будівля Грицівської селищної ради, перший поверх).

У ЦНАПі створена можливість отримання споживачем максимальної кількості адміністративних послуг в одному місці за простою та зрозумілою процедурою у найкоротший строк за мінімальної кількості відвідувань.

Кількість послуг, які можна отримати у ЦНАПі зросла і включає найбільш затребувані мешканцями громади:

  • Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, паспортні послуги
  • Реєстрація актів цивільного стану
  • Реєстрація речових прав на нерухоме майно
  • Нотаріальні дії
  • Адміністративні послуги по питаннях місцевого значення
  • Послуги, що стосуються земельних питань
  • Соціальні послуги, суб’єктом надання яких є управління соціального захисту населення Шепетівської районної державної адміністрації
  • Послуги Держгеокадастру, суб’єктом надання яких є управління Держгеокадастру у Шепетівському районі Хмельницької області

Повний перелік послуг, які надаються через ЦНАП Грицівської селищної ради, можна переглянути за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1B1Xe6kAzHp76k00v7mc1CXVOT3pmWiHs/view

В приміщенні ЦНАПу бажаючі можуть отримати консультацію безпосередньо від адміністраторів.

Для зручності суб’єктів звернень, в Центрі встановлений окрмий комп’ютер для відвідувачів, де можна зробити проплату за надання адміністративних послуг. Також  відвідувачі мають змогу скористатися вільним доступом WI-FI.

Центр надання адміністративних послуг селища Гриців працює над впровадженням нових адміністративних послуг, вдосконаленням своєї роботи відповідно до вимог чинного законодавства, забезпеченням комфортного перебування відвідувачів та високою якістю обслуговування.

“ДЛЯ ДІТЕЙ суспільство без бар’єрів”

В Україні стартувала всеукраїнська інформаційно-просвітницька кампанія «ДЛЯ ДІТЕЙ суспільство без бар’єрів»

Мета кампанії – продемонструвати, що тільки через розбудову інклюзивного та безбар’єрного суспільства можна створити належні умови для розвитку кожної дитини, а також забезпечити її включення в активне життя навчального закладу, громади та суспільства.

Інформаційно-просвітницької кампанії «ДЛЯ ДІТЕЙ суспільство без бар’єрів» покликана стати запорукою толерантного ставлення суспільства до дітей з особливими освітніми потребами, а також спрямована забезпечити їх включення в активне життя закладу освіти і громади.

У рамках першої частини інформаційно-просвітницької кампанії «ДЛЯ ДІТЕЙ суспільство без бар’єрів» кожен може переглянути відеоролики та долучитися до кампанії щодо розбудови безбар’єрного простору.

https://drive.google.com/file/d/17wfGD1UczknroJ6_IkW_XUhFP18IpxG_/view?u

sp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/1NgQnZQyFPZxe1R5Ef9pFgGVKgFY61buH/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1lJgpV-oAcLK-AjS1TMZVWBbGSrA3DdqY/view?usp=sharing

Суспільство без бар’єрів – це створення щасливого майбутнього для кожної дитини.

Українці від 14 років зможуть отримати гроші за вакцинацію з єПідтримкою

Такі зміни в постанову щодо програми єПідтримка ухвалив Уряд.
Отримувати гроші підлітки з 14 років зможуть вже із 7 лютого.

Окрім цього, розширився і перелік бізнесів, які підпадають під проєкт. Тепер гроші можна буде витратити на:
✅освітні курси для себе або своєї дитини
✅спортивні товари
✅канцтовари

Тож за допомогою декількох кліків у Дії українці зможуть отримати тисячу гривень та інвестувати їх у навчання.

На сьогодні українці вже подали 8 млн заявок у Дії на єПідтримку, оформили 9,1 млн карток та витратили 2,3 млрд гривень.

Як отримати 1000 гривень єПідтримки дізнавайтеся за цим посиланням https://e-aid.diia.gov.ua/

Про стан з виникненням пожеж та загибелі людей на них

З початку 2022 року на Хмельниччині виникло 33 пожежі внаслідок яких загинуло троє громадян.

Як свідчить статистика, найбільша кількість пожеж виникла в житловому секторі. Основними причинами пожеж є: необережне поводження з вогнем, порушення правил монтажу та експлуатації електроустановок, порушення правил пожежної безпеки при влаштуванні та експлуатації печей і тепло генеруючих агрегатів та установок.

Так, 2 січня о 20:40 на вулиці Привокзальній в м. Деражня виникла пожежа в квартирі двоповерхового житлового будинку. Під час розвідки та гасіння загоряння вогнеборці виявили тіло чоловіка 1939 року народження. Причина пожежі – коротке замикання електромережі.

5 січні о 08:39 до Служби порятунку «101» надійшло повідомлення про пожежу квартири чотириповерхового житлового будинку в селі Ластівці Кам’янець-Подільського району. Під час ліквідації пожежі вогнеборці виявили тіло чоловіка 1961 року народження. Причина пожежі – коротке замикання електромережі.

18 січні о 07:28 до Служби порятунку «101» надійшло повідомлення про пожежу житлового будинку в селі Лисиче, Шепетівського району. Під час ліквідації пожежі вогнеборці виявили тіло жінки 1933 року народження. Причина пожежі – порушення правил пожежної безпеки при експлуатації печей.

У зв’язку з цим Головне управління ДСНС України у Хмельницькій області вкотре закликає — свідомо ставтесь до власної безпеки та безпеки ближніх! Завжди дбайте про належний протипожежний стан власних помешкань:

  • слідкуйте за станом та справністю електромережі;
  • у разі виходу з приміщення не залишайте увімкненими телевізори, праски, обігрівачі тощо;
  • не паліть у ліжку;
  • не залишайте малолітніх дітей без нагляду та не дозволяйте їм брати до рук сірники;
  • намагайтеся уникати перевантаження електричних мереж, не вмикайте одночасно побутові електроспоживачі великої потужності;
  • при використанні пічного опалення перевірте заходи безпеки і справність печі.

Пам’ятайте! Лише виконання елементарних правил пожежної та власної безпеки може вберегти ваше життя та майно від вогню

Засідання виконавчого комітету Грицівської селищної ради

28 січня 2022 року відбулося чергове засідання виконавчого комітету Грицівської селищної ради під головуванням селищного голови Марини Поліщук.

На розгляд членів виконкому виносилося 19 проєктів рішень.

Керуюча справами Ірина Гарбар інформувала:

  • Про відзначення на території Грицівської селищної ради Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав;
  • Про відзначення на території Грицівської селищної ради Дня вшанування Героїв Небесної Сотні;
  • Про взяття на квартирний облік учасника бойових дій, особи з інвалідністю 2 групи внаслідок війни Руденка Василя Володимировича.

Начальник відділу організаційного та правового забезпечення, документообігу, кадрової та інформаційної роботи Володимир Висоцький інформував:

  • Про стан військового обліку на території Грицівської територіальної громади у 2021 році  та завдання щодо його поліпшення у 2022 році.

Начальник відділу організації надання адміністративних послуг Світлана Дубина інформувала:

  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Грицівської селищної ради №120 від 28.10.2021 р. «Про затвердження інформаційної і технологічної картки адміністративної послуги»

Начальник служби у справах дітей Наталія Паламарчук інформувала:

  • Про надання дозволу неповнолітній на вчинення правочину;
  • Про затвердження графіку обстеження умов проживання дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування;
  • Про виплату одноразової допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку;
  • Про організацію роботи щодо запобігання дитячої бездоглядності та безпритульності, попередження злочинності та правопорушень серед неповнолітніх;
  • Про порядок перебування дітей на вулицях та у закладах, в яких провадиться діяльність  у сфері розваг, або закладах громадського харчування у вечірній та нічний час;
  • Про внесення змін до складу Комісії з питань захисту прав дитини Грицівської селищної ради.

Начальник відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Сергій Малишко інформував:

  • Про організаційні і практичні заходи Грицівської селищної ради щодо дій під час підготовки та пропуску весняної повені, льодоходу та осінньо-зимових дощових паводків у 2022-2023 роках.

Начальник відділу охорони здоров’я та соціального захисту населення Леся Бабчук інформувала:

  • Про надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, які опинились в складних життєвих обставинах;
  • Про клопотання перед Хмельницькою обласною державною адміністрацією про присвоєння почесного звання «Мати-героїня» гр. Літнарович Наталії Миколаївні;
  • Про внесення змін до складу комісії з організації контролю за цільовим використанням державних допомог населенню;
  • Про визначення відповідальних осіб із забезпечення здійснення заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству за ознакою статі на території громади;
  • Про внесення змін до складу Координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку запобігання та протидії домашньому насильству та протидії насильству в сім’ї;
  • Про внесення змін до складу мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі;
  • Про внесення змін до складу опікунської ради при виконавчому комітеті Грицівської селищної ради.

На питання застосування РРО та програмних РРО відповідала начальник Шепетівської ДПІ Валентина Ординська під час «гарячої лінії»

      В рамках проведення інформаційної Кампанії щодо застосування платниками РРО, фахівці Шепетівської ДПІ Головного управління ДПС у Хмельницькій області щоденно проводять роз’яснення стосовно застосування реєстраторів розрахункових операцій та програмних реєстраторів фізичними особами.

      Відтак, днями начальник Шепетівської ДПІ Валентина Ординська провела телефонний сеанс «гаряча лінія» для представників бізнесу щодо застосування РРО та ПРРО з 01 січня 2022 року.

      Пропонуємо ознайомитися з найактуальнішими питаннями:

Як здійснюється програмування найменування товарів (послуг) в ПРРО?

Програмування товарів/послуг в ПРРО здійснюється суб’єктом господарювання/оператором (касиром) самостійно шляхом додавання товарів/послуг або шляхом імпорту даних переліку (файлу у форматі CSV), який формується згідно з інструкцією користувача ПРРО.

Які способи отримання фіскального чеку покупцем за оплачені товари (послуги) через ПРРО?

Законом України від 20 вересня 2019 року № 128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» встановлено, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані надавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції, створений в паперовій та/або електронній формі (у тому числі, але не виключно, з відтворюванням на дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій QR-коду, який дозволяє особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому міститься, та/або надсиланням електронного розрахункового документа на наданий такою особою абонентський номер або адресу електронної пошти).

Яким чином для суб’єкта господарювання підтверджуватиметься факт передачі даних від ПРРО до фіскального сервера?

Факт передачі реєстраційної заяви, повідомлень про виявлення несправності ПРРО, відкриття зміни, підтверджується отриманням відповідних квитанцій від фіскального сервера.

Передача розрахункового документа та фіскального звітного чека підтверджується отриманням фіскального номера, що присвоюється цим документам фіскальним сервером.

Що зазначає в заяві для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними суб’єктами господарювання, який використовує програмні РРО

Ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями видається органами ліцензування, якими відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2015 № 609 є територіальні органи ДПС.

Для отримання такої ліцензії суб’єкт господарювання подає до органу ліцензування за місцем провадження діяльності заяву про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями у довільні формі.

У заяві зазначає перелік програмних РРО, які знаходяться у місці торгівлі, їх фіскальні номери, дату реєстрації ПРРО в контролюючому органі та назву моделі ПРРО. 

Які умови реєстрації РРО/ПРРО для ФОП, який надає послуги з використанням Інтернет із власної квартири.

У разі, якщо місце проживання фізичної особи-підприємця є місцем, де провадиться підприємницька діяльність, або воно пов’язане із здійсненням підприємницької діяльності, то ФОП відповідно до вимог пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України має подати повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, повідомивши про місце проживання як про об’єкт оподаткування, після чого на такий об’єкт може бути зареєстроване РРО та/або ПРРО. 

Чи реалізовано можливість перевірки чеків, що видаються ПРРО?

Пошук чеків, виданих ПРРО, можна здійснити за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check.

При цьому чеки, видані ПРРО в режимі онлайн, доступні для пошуку відразу після реєстрації їх на фіскальному сервері, тобто одразу після завершення розрахунку між покупцем і продавцем.

Чеки, видані ПРРО в режимі офлайн доступні для перегляду після того як вони будуть передані ПРРО до СОД РРО.

Чи необхідно скасовувати апаратний РРО та реєструвати програмний?

Законодавчо не встановлено обмежень щодо використання суб’єктом господарювання наряду з апаратним програмного РРО.

Суб’єкт господарювання самостійно, виходячи з власних потреб, обирає вид РРО (програмний та/або апаратний) засобами якого має намір здійснювати реєстрацію розрахункових операцій відповідно до вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

У разі, якщо суб’єкт господарювання приймає рішення використовувати програмний РРО замість апаратного, реєстрацію апаратного РРО необхідно скасувати. 

 Як зареєструвати касира для програмного РРО?

Реєстрація касира здійснюється шляхом подання повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (форма J/F 1391801), що розміщена за посиланнями:

ftp://ftp.sta.gov.ua/reestr_form_zvitnyh_dokymentiv/j1391801.arj

ftp://ftp.sta.gov.ua/reestr_form_zvitnyh_dokymentiv/f1391801.arj

Повідомлення можна подати, використовуючи програмне забезпечення Електронного кабінету, або будь-яке інше програмне забезпечення, наявне у суб’єкта господарювання. 

Чи відносяться до розрахункового документу фіскальній чек, який друкується через «Програмний РРО»?

Визначення розрахункового документу встановлено Законом України
від 20 вересня 2019 року № 128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг», згідно з яким:

розрахунковий документ –це документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, видатковий чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, операцій з видачі готівкових коштів держателям електронних платіжних засобів, отримання (повернення) коштів, торгівлю валютними цінностями в готівковій формі, створений в паперовій та/або електронній формі (електронний розрахунковий документ) у випадках, передбачених цим Законом, зареєстрованим у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або програмним реєстратором розрахункових операцій, чи заповнений вручну. 

Чи може СГ самостійно створити для себе «Програмний РРО» та використовувати його у своїй діяльності?

Основними законодавчо встановленими вимогами для будь-якого ПРРО, є забезпечення виконання ним фіскальної функції через фіскальний сервер контролюючого органу та обов’язкове включення ПРРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій. Якщо ці умови виконуються ПРРО, то такий ПРРО може застосовуватись для проведення розрахункових операцій не залежно від того, хто його виробник.

Де контролюється час офлайн і як рахується?

Порядком реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженим наказом Мінфіну від 23.06.2020 № 317 передбачено вимоги до ПРРО програмне рішення якого під час роботи в режимі офлайн має забезпечувати контроль залишку часу протягом якого може тривати режим офлайн (36 годин підряд або 168 годин на місяць).

Час, протягом якого ПРРО перебував у режимі офлайн, підраховується шляхом сумування таких періодів: від дати та часу, що зазначаються у повідомленні з відміткою «початок переведення ПРРО в режим офлайн» до дати та часу, зазначених у повідомленні «завершення режиму офлайн».

Від дати та часу, зазначених у повідомленні «завершення режиму офлайн» до дати та часу, зазначених у повідомленні «початок переведення ПРРО в режим офлайн», якщо в період між такими строками на фіскальному сервері не реєструвались на фіскальному сервері у режимі онлайн-обміну розрахункові документи, отримані від цього ПРРО. 

Чи може один суб’єкт господарювання реєструвати та застосовувати ПРРО поряд із класичними РРО?

Законодавчо не встановлено заборон та обмежень щодо застосування одним суб’єктом господарювання ПРРО поряд із класичними РРО.

Чи може суб’єкт господарювання переміщувати ПРРО поза межі господарської одиниці, на яку його зареєстровано, та, наприклад, відпускати товари того ж асортименту, що і в магазині?

При реєстрації ПРРО заявником вказується тип ПРРО (стаціонарний, пересувний, ПТКС).

Якщо суб’єкт господарювання має намір використовувати ПРРО в стаціонарному магазині та для пересувної торгівлі, то необхідно реєструвати два окремих ПРРО для різних цілей застосування.

Коли ФОПу, який використовує в ПРРО електронний підпис, необхідно створювати електронну печатку для ПРРО?

Суб’єкт господарювання самостійно приймає рішення, який засіб буде застосовувати в ПРРО – удосконалений/кваліфікований електронний підпис або удосконалену/кваліфіковану електронну печатку.

В залежності від обраного засобу суб’єкт господарювання надсилає до ДПС відповідне електронне повідомлення. Таке повідомлення містить дані про сертифікати електронних підписів та/або печаток, що використовуються ПРРО, які включаються до Реєстру ПРРО та, відповідно, дозволені для застосування в цьому ПРРО.

Які мають бути дії суб’єкта господарювання при відключенні світла в господарській одиниці, коли неможлива робота на комп’ютері з ПРРО?

Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон) передбачено можливість роботи ПРРО в режимі офлайн у випадку відсутності зв’язку ПРРО з фіскальним сервером ДПС.

Порядок застосування ПРРО в режимі офлайн встановлено розділом V Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 № 317, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.07.2020 за № 635/34918 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547» (далі – Порядок № 317).

Слід звернути увагу, що відповідно до статті 5 Закону у разі відсутності зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером контролюючого органу облік операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі та формування розрахункових документів здійснюються у порядку, встановленому Національним банком України. Отже, згідно з пунктом 6 Порядку № 317 порядок застосування ПРРО в режимі офлайн, визначений розділом V Порядку № 317, не розповсюджується на розрахункові операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі. 

Грицівська громада долучилась до акції «Привітай воїнів АТО»

25 січня 2022 року усі освітні заклади громади, позашкілля та працівники Грицівської селищної ради долучились до гарної справи –  передали подарунки воїнам АТО з нагоди різдвяних свят.

Школярі підготували чудові вітальні листівки, малюнки, обереги. Батьки, вчителі, працівники селищної ради передали подарунки для бійців.

Вітання військовослужбовцям передали через депутата Грицівської селищної ради, заступника керівника департаменту соціальної політики ТОВ «Епіцентр Агро» Ларису Трачук.

Тож нехай частка сердечного тепла від родин Грицівської громади зігріють і підтримають дух військовослужбовців, які боронять усіх нас і захищають незалежність України.

Низький уклін кожному захиснику…

6293 особи отримали матеріальне забезпечення за період тимчасової непрацездатності у 2021 році

              Протягом 2021 року  Шепетівським відділенням управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області прийнято  3347 заяв-розрахунків на фінансування  матеріального забезпечення  на суму 33,5 млн. грн. Всього працівниками відділення опрацьовано 10112 листків непрацездатності, в тому числі  259 лікарняних – по вагітності та пологах. Кількість днів, прийнятих до оплати протягом 2021 року склала 112682 дні, в тому числі 26249 днів – по вагітності та пологах.

             Середньоденний розмір допомоги по тимчасовій втраті працездатності  у разі хвороби, або догляду за членом родини за підсумками 2021 року зріс на 14,8% порівняно з тим же періодом 2020 року, а допомоги по вагітності та пологах –  на 31%.

             За підсумками року у середньому за один день перебування на лікарняному застрахованої особи Шепетівщини Фонд соціального страхування України виплачував допомогу у розмірі 299,75 грн., а Ізяславщини – 293,13грн. При цьому, за підсумками грудня 2021року середньоденний  розмір допомоги за рахунок коштів Фонду соціального страхування вже складав 319,87 грн.

            Середній розмір допомоги працюючим жінкам у разі  вагітності та пологів за минулий рік склав   32,9тис. грн.

            Розмір допомоги по тимчасовій втраті працездатності залежить від тривалості страхового стажу працівника та складає 50% середньої заробітної плати (якщо стаж не перевищує 3 років), 60% (при стажі від 3 до 5 років), 70% (від 5 до 8 років) і 100% (якщо стаж – понад 8 років, або за наявності пільг відповідно до законодавства).

            Найбільший середньоденний розмір допомоги за лікарняними упродовж 2021 року на Шепетівщині : ДП «Шепетівське лісове господарство» (607,00грн.), ДП «Шепетівський ремонтний завод» (493,10грн.),  ТОВ  «Лотівка Еліт» (364,32грн.), на Ізяславщині : ДП «Ізяславськк лісове господарство» (565,12грн.), ПРАТ «Ізяславський хлібозавод» (453,56грн.), ТОВ СГП «Агрос-Віста» (369,83грн.).

Шепетівське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області