Реєстрація безробітних громадян в центрі зайнятості

Реєстрація в центрі зайнятості як безробітного проводиться незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування.

Подати заяву можна:

  • на сайті державних послуг ДІЯ;
  • або звернутись до найближчого центру зайнятості https://cutt.ly/3XaA7vr.

Під час відвідування центру зайнятості, візьміть з собою документи:

  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • ідентифікаційний код;
  • трудову книжку, цивільно-правовий договір або документ, який підтверджує припинення останнього виду зайнятості;
  • документ про освіту;
  • військово-обліковий документ.

Додатково до основного переліку документів можуть попросити й інші довідки. До прикладу, особи з інвалідністю, які не досягли пенсійного віку і отримують відповідну пенсію або соціальну допомогу, подають копію довідки до акта огляду МСЕК та при наявності пред’являють індивідуальну програму реабілітації. 

Покрокова інструкція щодо реєстрації безробітних за посиланням https://cutt.ly/2Xa4zS3.

Пам’ятайте! Реєстрація безробітного може припинятися у разі невідвідування (не підтвердження наміру перебування в статусі безробітного) без поважних причин центру зайнятості протягом 30 робочих днів з дати прийняття рішення про таке відвідування або з дати останнього підтвердження перебувати у статусі безробітного.

Скасувати статус безробітного можна:

Після подання заяви реєстрація в службі зайнятості припиняється.     

За додатковою інформацією звертайтесь на номера гарячих ліній (093)027-05-11; (096)045-60-10; (0382)76-46-42, 65-06-06 або пишіть нам у телеграм-чат
Підтримка ДСЗ Хмельницький https://t.me/Pidtrimka_DCZ_Khmelnitsky.

 

Відділ інформаційної роботи
Хмельницький обласний центр зайнятості
пров. Шевченка,10
м.Хмельницький, Україна, 29000
                  тел: +38(0382) 65-74-18 +38(0382)76-46-42
khm-ocz@kmocz.gov.ua

ВПО громади отримали допомогу за сприяння регіонального відділення АМУ

240 пар нового, сезонного дитячого взуття на прохання виконавчої дирекції РВ надали підприємці ринку «Укрторгсервіс», що в місті Хмельницькому. Допомога була розподілена між внутрішньо переміщеними особами, що тимчасово оселилися у таких громадах: Старосинявській, Віньковецькій, Грицівській, Понінківській, Теофіпольській, Меджибізькій, Антонінській.

«Ми будемо продовжувати наші гуманітарні ініціативи та спільними зусиллями забезпечувати надійний гуманітарний тил для тих, хто цього потребує» – підкреслила в.о. виконавчого директора Хмельницького регіонального відділення АМУ Тетяна Крупа.

Щиро дякуємо за допомогу та тримаємо стрій! Разом до перемоги!

Молодь на ринку праці Хмельниччини

З початку року послугами Хмельницької обласної служби зайнятості скористалися 10 тисяч осіб з числа молоді віком до 35 років. Фахівці центрів зайнятості під час індивідуальних консультацій та групових заходів допомагають знайти роботу за фахом, оцінити свої можливості та професійні нахили, щоб правильно обрати професію чи сферу діяльності, орієнтують молодь на професійне навчання за професіями, які мають попит на ринку праці, консультують щодо започаткування власної справи.

В усіх філіях та центрах зайнятості Хмельниччини працюють консультаційні центри «Онлайн-фарватер». Тут бажаючих можуть навчити, як користуватися вебсайтами з метою пошуку вакансій та розміщення на спеціалізованих сайтах свого резюме/відеорезюме, нададуть рекомендації, як підготуватися до онлайн-співбесіди.  Також допоможуть  зареєструватися на платформах для проходження різноманітних онлайн-курсів або спеціальних онлайн-сервісах з профорієнтації щоб визначитися з майбутньою професією: «Платформа з профорієнтація та розвитку кар’єри», «Career Hub», «Prometheus», «Дія.Цифрова освіта», «Lingva.Skills», «Академія навичок» тощо.

До відома: З початку року працевлаштовано 2,3 тисяч молодих людей віком до 35 років, в тому числі 1,7 тисяч зареєстрованих безробітних. Найбільше молодь працевлаштовується за професіями: продавець, кухар, офіціант, водій, швачка, сестра медична (брат медичний), касир, тракторист, менеджер (управитель) зі збуту, слюсар-ремонтник тощо. Наразі статус безробітного мають 2,5 тисяч    молодих осіб віком до 35 років.

Консультації з різних питань можна отримати у будь-якому центрі зайнятості або за телефонами: (096)045-60-10, (093)027-05-11, у телеграм-чаті «Підтримка ДСЗ Хмельницький» https://t.me/Pidtrimka_DCZ_Khmelnitsky.

Відділ інформаційної роботи
Хмельницький обласний центр зайнятості
пров. Шевченка,10
м.Хмельницький, Україна, 29000
тел: +38(0382) 65-74-18,+38(0382)76-46-42

khm-ocz@kmocz.gov.ua

 

Новини від фонду “Карітас”

Ми проводимо реєстрацію на отримання та видачу гуманітарної допомоги (продуктові набори, засоби гігієни, побутова хімія, тощо – за наявності) для окремих категорій внутрішньо переміщених осіб під час воєнного стану.

Обов’язкові умови

Приналежність до однієї з категорій:                                           .

  • особа з інвалідністю (1, 2 група – при наявності довідки МСЕК);
  • самотня особа похилого віку 60+ (при наявності свідоцтва про розлучення або свідоцтва про смерть чоловіка/дружини);
  • багатодітна сім’я (З дитини і більше);
  • одинокии опікун (проживає разом з дітьми);
  • одинока мати (якщо батько дитини був записаний до свідоцтва про народженнядитини зі слів матері, подається відповідна довідка відділу РАЦСу. Якщо батько пропав безвісті, позбавлений батьківських прав, визнаний недієздатним або обмежено дієздатним, оголошений померлим – рішення суду. Рішення суду/свідоцтво про розірвання шлюбу з підтвердженням, що батько не сплачує аліменти);
  • годуюча мати (дитина до 2 років);
  • вагітна (при наявності обмінної картки);
  • важкохвора/ий (при наявності довідок з лікарні).

Наявність оригіналів підтверджуючих документів:

  • паспорт (для ІД карти + довідка про прописку);
  • карта переселенця – на всіх членів родини;
  • довідка ІПН (індивідуальний податковий номер);
  • свідоцтва про народження дітей та ІПН на дітей;
  • документ, який підтверджує статус з вище перерахованих категорій.

Фонд надає послуги:

  • юриста;
  • кризового консультатна;
  • психолога;
  • дитячого простору.

Кол-центр: +38 099 00 12 125

Адреса: вул. Острозького 28, м. Старокостянтинів

Facebook: https://www.facebook.com/Карітас-Старокостянтинів-104597798967558/

Email: caritas.stk@gmail.com

Пенсійні послуги — на Гіді

Не обов’язково ходити в держоргани, щоб дізнатися, як отримати пенсійні виплати. Зробити це можна, не виходячи з дому, онлайн на порталі Гід з державних послуг.

Потрібні документи

▪️ Пенсійне посвідчення 👉https://bit.ly/3vuJ0Yu
▪️ Заміна (переоформлення) пенсійного посвідчення 👉https://bit.ly/3zinkjc
▪️ Інформація з пенсійної справи 👉https://bit.ly/3BtsBXN
▪️ Довідка про перебування на обліку 👉https://bit.ly/3oNFe8J
▪️ Довідка про доходи пенсіонера 👉https://bit.ly/3QrXhgD
▪️ Довідка про доходи пенсіонера для субсидій 👉https://bit.ly/3BrzsBc

Пенсія

▪️ Пенсія за віком 👉https://bit.ly/3vqTJTF
▪️ Призначення пенсії за віком на пільгових умовах 👉https://bit.ly/3QdwPa3
▪️ Перерахунок пенсії 👉https://bit.ly/3JiHZs9
▪️ Зміна способу виплати пенсії 👉https://bit.ly/3cL62DE
▪️ Поновлення виплати пенсії 👉https://bit.ly/3cL666m
▪️ Виплата пенсії наперед у зв’язку з виїздом за кордон 👉https://bit.ly/3PTSDYI
▪️ Пенсія у зв’язку з втратою годувальника 👉https://bit.ly/3zpHgkd
▪️ Пенсія за особливі заслуги перед Україною 👉https://bit.ly/3zudyuC
▪️ Пенсія за вислугу років військовослужбовців 👉https://bit.ly/3OOXxEY

Інші пенсійні послуги

▪️ Тимчасова державна допомога непрацюючій особі пенсійного віку 👉https://bit.ly/3QrY3dx
▪️ Підтвердження стажу роботи на посадах для призначення пенсій на пільгових умовах 👉https://bit.ly/3bov7Eb

Алгоритм дій при сигналі «Повітряна тривога»

Щоб почути сигнал «Повітряна тривога»:

Підписатися на офіційні джерела інформації:

Хмельницька обласна військова адміністрація ( https://www.facebook.com/admkm.gov.ua).

Грицівська селищна рада (https://www.facebook.com/hrytsivrada; вайбер група «Повітряна тривога в селищі»).

Встановити на телефоні застосунок “Повітряна тривога”. Як це зробити, читайте тут: https://www.facebook.com/photo/?fbid=323127089856614&set=a.292461882923135

Сигнал передається також через систему оповіщення, регіональне радіо та телебачення.

У крайніх випадках або місцях, куди не дістають сирени, сигнали тривоги можуть передавати дзвони на церквах.

Якщо почули сирени, перебуваючи вдома:

1. Ввімкнути телевізор чи радіоприймач і уважно прослухати інформацію про характер тривоги;

2. За можливості попередити сусідів і одиноких людей, що мешкають поруч;

3. Швидко одягнутися та одягнути дітей, перевірити наявність пришитих з внутрішньої сторони одягу у дітей дошкільного віку нашивок, на яких зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, адреса, вік, номери телефонів батьків;

4. Закрити вікна, вимкнути усі електричні та нагрівальні прилади, перекрити газ, загасити печі, вимкнути світло (автоматичну коробку, рубильник тощо);

5. Взяти «тривожну валізу» (індивідуальні засоби захисту, запас продуктів і води, особисті документи, кишеньковий ліхтар) та найкоротшим шляхом прямувати до найближчої захисної споруди чи укриття.

У разі відсутності в радіусі 500 м від вашого будинку захисної споруди використовуйте для укриття підвальне приміщення під будинком.

Якщо ви не почули сигнал та у вас немає можливості швидко перейти у сховище, перейдіть до більш безпечного місця в квартирі: подалі від вікон, у коридор — під несучі стіні, або ванну (але закрийте рушником дзеркало).

Якщо почули сирени, перебуваючи на роботі:

1. Виконати заходи, передбачені на цей випадок Планом дій або Інструкцією, діяти за вказівками керівництва;

2. Швидко, без паніки зайняти місце у захисній споруді (сховищі, підвальному приміщенні) та виконувати вимоги старшого (коменданта).

Перебуваючи у громадському місці, потрібно вислухати вказівки адміністрації громадського місця та діяти відповідно до них (йти в зазначені сховища або укриття).

Ні в якому разі не можна після сигналу «Повітряна тривога» залишатися в будинках, особливо на верхніх поверхах.

У хвилини небезпеки кожному необхідно мобілізувати себе, бути зосередженим та уважним, діяти максимально швидко.

Після завершення небезпеки штаб дає команду про відміну повітряної тривоги, після неї можна виходити з укриття та повертатися до звичних справ.

Бережіть себе! Разом переможемо!

Вода – це життя, а чиста вода – основа здоров’я

Вода питна – харчовий продукт, вироблений системою водопостачання для щоденного споживання. У зв’язку з цим до неї ставлять достатньо високі вимоги відносно її безпеки і якості для здоров’я людини. Виконувати свою гігієнічну роль вода може лише тоді, коли вона якісна щодо органолептичних, хімічних та бактеріологічних властивостей. В іншому разі – неякісна або забруднена вода може спричинити низку інфекційних хвороб: черевний тиф, холеру, дизентерію, вірусний гепатит А, гельмінтози, тощо.  

   Згідно з державним стандартом питна вода має відповідати таким гігієнічним вимогам:

  •  бути безпечною в епідемічному відношенні — не містити патогенних збудників, яєць та  личинок гельмінтів, тощо.

  • мати нешкідливий хімічний склад — не містити токсичних, радіоактивних речовин та залишків солей, здатних негативно впливати на здоров’я людей (дослідженнями підтверджений зв’язок хімічного складу питної води  із захворюваністю населення на серцево – судинні хвороби, жовчнокам’яну та сечокам’яну хвороби, карієс зубів, та ін.);

  • мати цілющі органолептичні властивості — комфортну температуру, бути прозорою, не мати кольору, запаху та стороннього присмаку.

     Особливу увагу треба звернути на колодязну воду громадських та приватних криниць, тому  що  не завжди  джерельна, колодязна вода  на практиці виявляється кришталево чистою. Забруднити питну воду можуть дощі, грунтові та стічні води, і різні агрохімікати, які використовуються в сільському господарстві. Колодязна вода з високим рівнем нітратів небезпечна для малюків віком  до трьох років, при  приготуванні сумішей для дитячого харчування може бути отруєння нітратами, що призводить до захворювання на водно-нітратну метгемоглобінемію.

        З метою застереження та попередження поширення захворювань, пов’язаних із вживанням неякісної питної води  рекомендовано:

      Використовувати  для споживання воду із джерел  централізованого водопостачання лише гарантованої якості, а для харчування дітей віком до 3-х років бутильовану воду, яка має позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи;

      Проводити своєчасне очищення  та дезінфекцію криниць та колодязів, утримувати їх у належному санітарно – технічному стані, а саме забезпечити наявність:
– глиняного замка навколо, глибиною 2 м. та шириною 1 м.;
– відмостки з кам’яним або цегляним мощенням у радіусі 2м. з нахилом 0,1 м.;
– встановити огорожу у радіусі 2 м. для обмеження доступу тварин та птахів;
– встановити щільне накриття криниць та колодязів, з метою унеможливлення потрапляння атмосферних опадів, листя, гілок дерев та інших предметів;

       Можливі джерела забруднення  (купи гною, вигрібні ями, мінеральні добрива та надвірні вбиральні) розміщувати на відстані не менше 20 метрів від джерел водопостачання.

       З обережністю застосовувати в сільському господарстві та приватному секторі мінеральні й органічні добрива;

       Проводити періодичний лабораторний контроль якості та безпечності води питної ентралізованого та нецентралізованого водопостачання згідно вимогам санітарного  законодавства.

Бережіть себе і своє здоров’я! Будьте впевненими у якості питної води, яку ви споживаєте.

КАРІТАС України допомагає постраждалим від війни

Мережа Карітасу мобілізувала всі сили та ресурси для допомоги постраждалим від війни. З 24 лютКАРІТАС Україниого мережею локальних осередків Карітасу надано 1 мільйон 801 тисячу послуг для бенефіціарів. Унікальними бенефіціарами Карітасу України за цей період є 1 мільйон 350 тисяч осіб. Детальніше>> [2]

В рамках візиту до України, Ірпінь, що біля Києва відвідав Президент Ради єпископських конференцій Європи архієпископ Ґінтарас Ґрушас, також у візиті взяли участь Владика Борис
Ґудзяк, архиєпископ і митрополит Філадельфійський, Президентка Карітасу України Тетяна Ставнича, та Директор Карітасу Київ отець Роман Сиротич. Детальніше >> [3]

Під час розгляду питань щодо соціального служіння на Синоді Єпископів УГКЦ, який відбувався у
Перемишлі (Польща), діяльність «Карітасу України» мала нагоду представити його президент п. Тетяна Ставнича. Детальніше >> [4]

Команда підтримки реагування на надзвичайні ситуації Карітасу та їх партнери в Польщі та Україні провели зустріч у Варшаві. У відповідь на заклик Карітасу України та Карітасу Польщі, організації Карітас з усього світу засвідчили свою підтримку з реалізації програм допомоги постраждалим від війни в Україні. Детальніше >> [5]

Благодійний фонд “Карітас Донецьк” буде надавати переселенцям в Дніпропетровській області грошову компенсацію на оренду житла. Для її отримання зареєструвалися люди, що живуть в одному з шелтерів, облаштованих у школі. У навчальних закладах починають підготовку до
нового навчального року, тож переселенці мають виїхати з них до середини липня. Детальніше >> [6]

Від початку повномасштабних бойових дій на території України до ЄС вже виїхали понад 7,7 млн українських громадян. Більшість з них знайшли прихисток у сусідніх країнах – Польщі, Румунії, Угорщині та Молдові. Детальніше >> [7]

Національний офіс Карітасу України регулярно проводить тренінги з убезпечення для діючих та нових працівників, також в кожному з локальних осередків Карітасу по Україні є особа відповідальна за впровадження та дотримання політик і процедур з убезпечення для персоналу.
Детальніше >> [8]

Повномаштабна війна створила нові великі виклики перед усіма українцями та перед командою Карітасу України. З 24 лютого у нас значно зросли обсяги завдань і темпи роботи у напрямку
гуманітарного реагування. Детальніше >> [9]

У Тернополі в благодійному фонді “Карітас” відкрили волонтерський центр. Координаторка цього центру Аліна Муц каже, з початком повномасштабного вторгнення у фонді реалізовують більше проєктів, також збільшилася кількість людей, які хочуть долучитися до волонтерства.
Детальніше >> [10]

Протягом 12 місяців з травня 2021 року команди соціальних працівників, психологів та юристів, не зважаючи на пандемію викликану захворюванням COVID-19 та війну з росією, протидіяли торгівлі
людьми. Детальніше >> [11]

У Львівській обласній військовій адміністрації провели робочу зустріч голови робочої групи
Медико-психосоціальної підтримки Галини Бордун з представниками Карітасу Україна. На зустрічі були присутні представники осередків Карітас Львівщини зі Львова, Бродів, Стрия, Золочева, Жовкви, Дрогобича. Детаільніше >> [12]

Як не порушувати правил дорожнього руху, як поводитись на вулиці у вечірній час та як розпізнати
справжнього поліцейського? Відповіді на ці та чимало інших питань отримали гості Першої пральні-кав’ярні Булька від Карітас Мукачівської Єпархії. Детальніше >> [13]

До Карітас Львова завітала делегація з Catholic Relief Services (CRS) разом з Шоном Каллаханом – президентом і генеральним директором гуманітарної організації у Сполучених Штатах Америки. Вони активно підтримують велику кількість проєктів Карітасу України, зокрема і ті, які пов’язані з допомогою постраждалим від війни. Детальніше >> [14]

У Житомирі двічі на тиждень переселенці отримують гуманітарну допомогу від благодійного фонду
Карітас Житомир. Від початку повномасштабного вторгнення російських військ в Україну до фонду
звернулися майже 17 тисяч людей. Детальніше >> [15]

Links:

[1]
https://mailchi.mp/daa7a60daa55/caritas-ukraine-newsletter-6104651?e=ad02d51cc5
[2]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=dd3a1994a6&e=ad02d51cc5
[3]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=2d66eae941&e=ad02d51cc5
[4]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=be27ded42f&e=ad02d51cc5
[5]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=9cbb621369&e=ad02d51cc5
[6]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=9b1ec87e31&e=ad02d51cc5
[7]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=7728248c13&e=ad02d51cc5
[8]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=68b67d5ccc&e=ad02d51cc5
[9]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=f8340b0406&e=ad02d51cc5
[10]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=5790e33f74&e=ad02d51cc5
[11]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=4f3384a674&e=ad02d51cc5
[12]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=ad920bd05d&e=ad02d51cc5
[13]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=e2f0ce8f08&e=ad02d51cc5
[14]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=ae401fef7a&e=ad02d51cc5
[15]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=0561ee5ce9&e=ad02d51cc5
[16]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=c258738fce&e=ad02d51cc5
[17]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=84ecaa1593&e=ad02d51cc5
[18]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=14a542ca51&e=ad02d51cc5
[19]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=234267e4fa&e=ad02d51cc5
[20]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=a3c6114f9c&e=ad02d51cc5
[21]
https://caritas.us13.list-manage.com/track/click?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=97f3933dc1&e=ad02d51cc5
[22]
https://caritas.us13.list-manage.com/profile?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=77d2fe932c&e=ad02d51cc5&c=3a7ef07a66
[23]
https://caritas.us13.list-manage.com/unsubscribe?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=77d2fe932c&e=ad02d51cc5&c=3a7ef07a66
[24]
https://caritas.us13.list-manage.com/about?u=90d8c48d33e91203ba81c528a&id=77d2fe932c&e=ad02d51cc5&c=3a7ef07a66
[25]
http://www.mailchimp.com/email-referral/?utm_source=freemium_newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=referral_marketing&aid=90d8c48d33e91203ba81c528a&afl=1

Примірний алгоритм дій населення за сигналами оповіщення цивільного захисту “Увага всім”, “Повітряна тривога”

І. Алгоритм дій вчителя та відповідальної особи під час проведення навчальних занять Підготовчі заходи:

1. Учасники освітнього процесу мають заздалегідь бути ознайомлені з місцем розташування споруд фонду захисних споруд, а також правилами поведінки під час евакуації та укриття в захисних спорудах.

2. Якщо за однією захисною спорудою закріплено більше одного закладу, то розподіл учасників освітнього процесу за наявними спорудами фонду захисних споруд відбувається з урахуванням їх місткості та розташування на місцевості.

3. Учасники освітнього процесу заздалегідь повинні вміти виконувати заходи з Плану реагування на надзвичайні ситуації або Інструкції навчального закладу, які передбачені на випадок отримання сигналу.

4. Заклад освіти заздалегідь повинен розмістити всі покажчики напрямку руху для швидкого та безпечного проведення евакуаційних заходів учасників освітнього процесу.

5. Під час евакуації та укриття в захисній споруді учасників освітнього процесу має супроводжувати відповідальна особа з числа працівників освітнього закладу.

6. Заздалегідь встановлюються відповідальні особи, які після евакуації перевірять заклад на наявність присутніх учнів за межами захисної споруди.

Порядок дій при отриманні сигналу:

1. Відповідальна особа у разі надходження сигналу вмикає наявну систему оповіщення навчального закладу.

2. Вчитель має миттєво сповістити учнів (словесно) про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації та припинити навчальне заняття.

3. Відповідальна особа разом із вчителями має скоординувати хід евакуації учнів від класу до захисної споруди (укриття).

4. Класи, в яких викладають вчителі, мають бути організовані для негайного пересування двома колонами в приміщенні класу та швидкого залишення кабінету. За можливості учні самоорганізовуються для залишення кабінету та руху до захисної споруди. При обмеженому просторі для пересування учні залишають приміщення групами.

5. Відповідальні особи за евакуацію повинні знаходитись у заздалегідь визначених місцях та допомогти в організації та регулюванні швидкого руху до захисної споруди. До вчителів, які супроводжують молодші класи, приставити помічників.

6. Медичний працівник повинен знаходитись у відведеному для нього місці для швидкого надання медичної допомоги.

7. Відповідальні особи за евакуацію повинні знаходитися біля виходу із захисної споруди для здійснення контролю за порядком укриття учасників освітнього процесу та швидкого реагування у разі, якщо виявиться, що хтось відсутній.

 8. Учні або цілі класи, які знаходяться на подвір’ї закладу, під час сигналу тривоги повинні рухатися під наглядом вчителя або самостійно до захисної споруди.

9. У середині захисної споруди відповідальні особи повинні забезпечити, щоб учні швидко та обережно зайняли свої місця. Після того як усі учні займуть свої місця відповідальний за клас повинен перевірити наявність усіх учнів.

10. Під час перебування в захисній споруді вчителі та відповідальні особи повинні провести заходи, щоб заспокоїти дітей та всіх, хто знаходиться в ній.

ІІ. Алгоритм дій водія громадського транспорту

1. Зупинити транспортний засіб у безпечному місці (на узбіччі дороги).

2. Поінформувати пасажирів про отриманий сигнал.

3. Вивести пасажирів з траспортного засобу, у разі наявності маломобільних груп населення організувати за допомогою пасажирів (кондуктора) їх евакуацію.

4. Швидко, без паніки зайняти місце у найближчій захисній споруді (сховищі, підвальному приміщенні, паркінгу тощо).

5. Якщо захисної споруди поблизу немає, сховатися за бетонними плитами, бордюром, лягти у заглибленнях землі, згрупуватися та закрити голову руками.

 ІІІ. Алгоритм дій персоналу та відвідувачів у торговельнорозважальних центрах та інших торговельних комплексах Рекомендації власникам:

1. Забезпечити наявність та готовність системи оповіщення на випадок надзвичайної ситуації воєнного характеру.

2. Визначити найближчі укриття для відвідувачів та персоналу.

3. Позначити маршрути евакуації до укриттів.

4. Призначити осіб, відповідальних за оповіщення, відкриття дверей запасних евакуаційних виходів, забезпечення порядку під час евакуації, збереження майна тощо.

5. Розробити чітку інструкцію для працівників щодо дій за сигналом та провести з ними тренування.

6. Розмістити на видному місці інформацію для відвідувачів щодо порядку дій за сигналом.

7. Періодично доводити інформацію до відвідувачів щодо дій у разі загрози та виникнення надзвичайної ситуації (гучномовним зв’язком, пам’ятками, буклетами тощо).

8. Організувати швидку евакуацію відвідувачів та персоналу у разі загрози.

9. Перевірити відсутність людей у приміщеннях після евакуації.

10. За необхідності вжити обмежувальні заходи щодо кількості відвідувачів.

Рекомендації відвідувачам:

1. Ознайомитися з інформацією щодо дій у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій під час перебування у закладі.

2. Дотримуватися правил поведінки у місцях масового перебування людей.

3. Не залишати неповнолітніх дітей без нагляду.

4. Уважно стежити за сигналами системи оповіщення та оголошеннями адміністрації закладу.

5. Неухильно виконувати вказівки адміністрації закладу.

6. У разі оголошення евакуації негайно залишити приміщення, зберігаючи спокій.

7. Під час евакуації не користуватися ліфтами, спускатися сходами, прямувати визначеними маршрутами евакуації до визначених укриттів.

8. Швидко, без паніки зайняти місце у найближчій захисній споруді (сховищі, підвальному приміщенні, паркінгу тощо).

9. Якщо захисної споруди поблизу немає, сховатися за бетонними плитами, бордюром, лягти у заглибленнях землі, згрупуватися та закрити голову руками.

10. При виникненні паніки зберігайте спокій та здатність швидко і правильно оцінювати ситуацію. 11. За необхідності надати допомогу тим, хто її потребує.

Протягом І півріччя 2022 року аудиторами Хмельниччини забезпечено відшкодування втрат майже 7 млн грн та досягнуто економічного ефекту майже 11 млн грн

Фахівцями Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області протягом І півріччя 2022 року за результатами проведених ревізій виявлено втрат матеріальних та фінансових ресурсів на суму понад 75 млн грн.

Вжитими заходами забезпечено відшкодування втрат на суму майже 7 млн грн (з врахуванням відшкодування втрат матеріальних та фінансових ресурсів, виявлених у попередніх роках).

Окрім того, проведеними заходами державного фінансового контролю виявлено факти неефективних управлінських дій та ризикових операцій, що призвели (можуть призвести) до упущених вигод (не отриманих доходів) та непродуктивних (зайвих) витрат на суму майже 109 млн грн.

Економічний ефект від впровадження пропозицій, наданих управлінням за результатами проведених державних фінансових аудитів, склав майже 11 млн грн.

До установ та організацій, у яких виявлено порушення, застосовано 2 фінансові санкції.

За порушення законодавства на 6 посадових осіб складено протоколи про адміністративне правопорушення.

За переданими управлінням матеріалами контрольних заходів правоохоронними органами розпочато 5 досудових розслідувань, а також вручено 3 особам повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.

Окрім того, в 42 випадках за зверненнями правоохоронних органів працівники управління надавали консультації в рамках відкритих кримінальних проваджень, як залучені спеціалісти, за результатами проведення яких виявлено порушень, що призвели до втрат на суму понад 32 млн грн, та 4 особам вручено підозру у скоєнні кримінального правопорушення.

Довідкова інформація

В Державній аудиторській службі України та її міжрегіональних територіальних органах (офісі та його управлінні) діє телефон «гарячої лінії» щодня відповідно до режиму роботи Держаудитслужби.

Про відомі випадки зловживань і фінансових порушень при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна можна повідомляти за номерами:

(044) 425-80-30 – Державна аудиторська служба України;

(032) 255-39-46 – Західний офіс Держаудитслужби;

(0382) 76-57-56 – Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області.

Про вчинки працівників органів Держаудитслужби, які мають ознаки корупційних дій, можна повідомляти за номерами:

(044) 485-17-62 – Державна аудиторська служба України;

(032) 260-31-70 – Західний офіс Держаудитслужби;

(0382) 65-81-22 – Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області.

Розклад роботи Держаудитслужби:

початок роботи – о 8 годині;

перерва на обід – з 12 години до 12 години 45 хвилин;

закінчення робочого дня – о 17 годині з понеділка по четвер (о 15 годині 45 хвилин у п’ятницю)

Пресслужба Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Хмельницькій області