В рамках кампанії «Виходь на світло» посадовці Управління Держпраці у Хмельницькій області поінформували про переваги задекларованих трудових відносин понад дві тисячі працівників Хмельниччини

Тільки задекларована праця гарантує працівникам здорові і безпечні умови праці, надходження до бюджету, а відтак, сприяє зміцненню економіки в умовах воєнного часу.

Чим відрізняється трудовий і цивільно-правовий договори? Детально в інфографіці.

Дізнатися більше про актуальні зміни у трудових відносинах у воєнний час на сайті Держпраці: http://surl.li/cizdz та на інформаційному порталі Держпраці: www.pratsia.in.ua

Нафтогаз забезпечує газом більшість українців: що потрібно знати

З 1 травня 2022 року до реєстру Газопостачальної компанії «Нафтогаз України» підключені 8,8 млн українських домогосподарств, які отримували газ від постачальника «останньої надії» (ПОН), відповідно до річного тарифного плану «Фіксований» з однією з найвигідніших цін на ринку — 7,96 грн/куб. м (з ПДВ, без вартості транспортування). Укладати додаткові договори не потрібно, адже перехід відбувся автоматично. Відповідаємо на найбільш поширені питання.

Як отримати номер особового рахунку?

У нового постачальника газу абоненти мають інший номер особового рахунку. Його можна дізнатися кількома способами:

  • на сторінці сайту gas.ua обрати розділ «Дізнатися номер рахунку»;
  • у чатах GASUA у у Viber, Telegram та Facebook;
  • на платіжках Газопостачальної компанії «Нафтогаз України»;
  • за телефонами контакт-центру (066) 300-2-888; (098) 300-2-888; (093) 300-2-888.

Для ідентифікації потрібно ввести EIC-код. Це персональний газовий номер об’єкта газопостачання, який складається з 16 символів (латинських літер та цифр). Наприклад, 56XM19A205987456. Його можна знайти в особистому кабінеті, контакт-центрі вашого облгазу або в рахунку за розподіл чи постачання газу. Також ви можете з’ясувати EIC-код у колишнього постачальника або в облгазі.

Кому сплачувати рахунки за спожитий газ?
1 травня 2022 року понад 8,8 млн українських домогосподарств отримували газ від Нафтогазу. Саме тому, рахунки за спожитий газ у попередньому періоді мають бути оплачені до ГК «Нафтогаз України».

Як ви отримаєте рахунок за спожитий газ у травні?

  • в особистому кабінеті на my.gas.ua;
  • у чатботі GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply Facebook Messenger;
  • на електронну пошту (e-mail);

Укрпоштою після 25-го числа поточного місяця, лише в тих регіонах, де відсутні активні бойові дії.

Як заплатити за газ?
Онлайн:

  • в особистому кабінеті на my.gas.ua;
  • у чатботі GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply Facebook Messenger;
  • через сайти та мобільні додатки банків;
  • за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay, Apple Pay, Google Pay).

Офлайн:

  • через платіжні термінали самообслуговування;
  • у будь-якому відділенні банку;
  • через відділення Укрпошти або Нової пошти.

Як перевірити стан рахунку? (скільки необхідно сплатити / звірка)

Можна зайти в особистий кабінет my.gas.ua або скористатися чат-ботами GASUA у «Вайбері» або «Телеграмі» і сформувати довідку про стан рахунку. Це можна зробити в розділі «Послуги онлайн» (опція «Документи»). У кого немає можливості користуватися інтернетом, можна зателефонувати до контакт-центру компанії.

Як повернути переплату попередньому постачальнику?

Власник особового рахунку (домогосподарства) повинен звернутися до старого постачальника із заявою про повернення надмірно сплаченої суми та додати пакет документів:

  • Квитанція про здійснення оплати;
  • Банківські реквізити власника особового рахунку (для ПОН клієнтів – банківські реквізити платника), в форматі IBAN, що здійснював оплату, на які буде здійснено перерахування коштів;
  • Копія ідентифікаційного коду;
  • Копія 1 та 2 сторінок паспорта.

Усі копії документів мають бути засвідчені споживачем, а саме містити напис «Згідно з оригіналом», дату і підпис. Документи можна віднести особисто або надіслати поштою, у тому числі – на електронну скриньку постачальника. Гроші повинні повернути протягом 14 календарних днів, але в умовах воєнного стану цей період може бути більшим.

Куди здійснювати передачу показань газового лічильника?

Передавати показання і надалі необхідно вашому оператору ГРМ (облгазу) у період з 1 по 5 число кожного місяця.

Хто такий оператор ГРМ (облгаз)?

Оператори газорозподільної мережі (облгази) – це державні компанії, що здійснюють доставку газу споживачу. Обов’язки облгазу – підключення / відключення блакитного палива, забезпечення якості та тиску газу, реагування на аварійні виклики, усунення аварій та отримання показань лічильників. За надання цих послуг Ви отримуєте окремий рахунок та сплачує його.

Передати показання вашому оператору ГРМ (облгазу) можна одним із способів:

  • на сайті або в чат-боті вашого облгазу;
  • зателефонувавши до контакт-центру вашого облгазу.

Згідно із законодавством України, наша компанія не має права отримувати показання щодо споживання газу від споживача. Ця функція покладена на операторів ГРМ (облгази). Саме тому ви будете отримувати дві платіжки за газ:

1) за доставку / розподіл газу (від оператора ГРМ)

2) за спожитий газ (від постачальника – ГК «Нафтогаз України»)

ГК «Нафтогаз України» – компанія-постачальник природного газу, якій ви оплачуєте фактично спожитий об’єм газу. Тому нам дуже важливо, щоб ви вчасно та правильно передавали показання вашому оператору ГРМ, і ми могли зробити коректні нарахування у вашій платіжці.

Як захистити інтелектуальну власність? Необхідні держпослуги на Гіді

Готові зараз написати книгу, створити відеогру, комп’ютерну програму або отримати патент на винахід? Пропонуємо добірку необхідних держпослуг на Гіді, які знадобляться кожному творцю та креаторці захистити інтелектуальний витвір.

Авторське право

💡 Реєстрація права на твір 👉https://bit.ly/3AWmFX0

💡 Дублікат свідоцтва про держреєстрацію авторського права 👉https://bit.ly/3RDXK0q

💡 Реєстрація договору про права автора на твір 👉https://bit.ly/3ILVlg4

💡 Контрольні марки на розповсюдження примірників аудіовізуальних творів, фонограм, відеограм, комп’ютерних програм, баз даних 👉https://bit.ly/3yUGYBQ

Суміжні права

💡 Реєстрація організації колективного управління 👉https://bit.ly/3zbIJMc

💡 Прийняття рішення про акредитацію організації колективного управління 👉https://bit.ly/3Pfep99

💡 Внесення змін до Реєстру організацій колективного управління 👉https://bit.ly/3RHzCKw

💡 Видача витягу з Реєстру організацій колективного управління 👉https://bit.ly/3cnbFb8

Винаходи та корисні моделі

💡 Патент на винахід і корисну модель 👉https://bit.ly/3PAK0lj

💡 Дублікати патентів на винахід та корисну модель 👉https://bit.ly/3Ohm7yb

Знаки для товарів і послуг

💡 Свідоцтво на торговельну марку 👉https://bit.ly/3Pnpyos

💡 Дублікат свідоцтва України на знак для товарів і послуг 👉https://bit.ly/3Piwvqu

Діліться добіркою з тими, кому ця інформація стане у пригоді та захистить інтелектуальну власність.

Нові тарифи на платні послуги, що надаються КНП “Хмельницький обласний протипухлинний центр” Хмельницької обласної ради.

Тарифи на платні послуги, що надаються КНП “Хмельницький обласний протипухлинний центр” Хмельницької обласної ради.

ЄДОПОМОГА. Хто та як може отримати гроші від від міжнародних організацій

Нагадуємо, що на соціальній платформі єДопомога можна подати заявку на отримання додаткової грошової допомоги від міжнародних організацій.

Хто може отримати допомогу

Заявку на отримання грошової допомоги від міжнародних організацій можуть сформувати:

  • внутрішньо переміщені особи, які перебувають в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб;
  • особи, які проживають/перебувають на тимчасово окупованих, деокупованих територіях;

Хто з ВПО має право на грошову допомогу від держави

  • особи, які проживають/перебувають на територіях, що знаходяться в зоні активних бойових дій України.

Як заповнити заявку

Збір даних передбачає надання вами відомостей про себе та членів сім’ї (дітей та недієздатних осіб), а саме:

  • ПІБ згідно з ідентифікаційним документом;
  • РНОКПП (ІПН);
  • паспорт громадянина України, ID-картка, Посвідка на постійне або тимчасове проживання, Свідоцтво про народження дитини;
  • адреси зареєстрованого та фактичного місця проживання;
  • ваш контактний номер телефону;
  • IBAN (необхідний для виплати допомоги на рахунок).

Як виплачується допомога

Платформа єДопомога збирає заявки на допомогу. Верифіковані заявки передаватимуться міжнародним організаціям, які прийматимуть рішення щодо виплат на основі пріоритетності вразливих категорій отримувачів та наявності коштів для здійснення таких виплат.

Як дізнатись про нарахування виплати

Вказавши IBAN вашого рахунку, ви можете самостійно перевірити надходження коштів на рахунок.

Які міжнародні організації виплачують гроші

Допомогу для ВПО надають наступні міжнародні організації:

Вода-це основа життя…

Вода – один з найважливіших факторів здоров’я людини, без неї неможливе існування.

В селі Курганівка будівля над артезіанською свердловиною знаходилась у аварійному стані. Тому для забезпечення якісного водопостачання, потрібно було терміново розпочати ремонтні роботи даної споруди.

Протягом червня – липня було здійснено розчищення зарослів, демонтаж старої будівлі і збудовано нову. Також замінено старі опори та електричний кабель.

Це стало можливим завдяки ініціативи Грицівського селищного голови Марини Поліщук, працівників селищної ради, КП «Аква» (директор Володимир Дембіцький), старости Великошкарівського старостинського округу Сергія Прикопа.

Депутати цього округу Валентина Поліщук та Анатолій Панчук допомогли з будівельними матеріалами (пісок та щебінь).

Спільними зусиллями зроблено гарну справу.

Ще і ще раз переконуємось, що разом – ми сила!

Основні санітарно-гігієнічні вимоги щодо приготування, зберігання страв при  проведенні масових заходів

Багаторічні спостереження свідчать, що частіше спалахи харчових отруєнь виникають при проведенні масових заходів, у результаті порушень технології приготування страв та правил їх зберігання. У літню пору року високі рівні температури повітря сприяють накопиченню мікроорганізмів у навколишньому середовищі, звідки вони і потрапляють на харчові продукти з немитих рук, з пилом, водою, з брудної тари, їх також можуть занести мухи, гризуни тощо.

         До продуктів, які швидко інфікуються, псуються і викликають харчові отруєння, передусім відносяться молочні, м’ясні, рибні продукти, кремові кондитерські вироби.  

         Основними причинами спалахів є використання  продовольчої сировини сумнівної якості (без документів, які засвідчують її якість), відсутність належних умов для приготування страв, порушення технології приготування їжі, зберігання харчових продуктів в антисанітарних умовах, без належного температурного режиму, залучення до приготування страв  випадкових осіб, які не обізнані з елементарними правилами особистої гігієни та ін.

         У будь – якому закладі громадського харчування важливо дотримуватись правил безпечності харчових продуктів. Від цього в першу чергу залежить здоров’я відвідувачів, тому  при проведенні масових заходів, з ціллю профілактики гострих кишкових інфекцій та харчових отруєнь, всі суб’єкти господарської діяльності, які здійснюють свою діяльність у сфері ресторанного бізнесу та громадського харчування повинні дотримуватись санітарно – гігієнічних вимог щодо виготовлення та зберігання страв, а саме:

  •  послідовності технологічних процесів кулінарної обробки харчових продуктів;
  •  правил товарного сусідства, не допущення сумісного зберігання сировини та       готової продукції в холодильному обладнанні;
  • правил особистої гігієни під час виготовлення продукції;
  • забезпечуватися гарячою та/або холодною питною водою у необхідній кількості.       Вода, що використовується для виробництва готових страв та обігу харчових      продуктів (у технологічному процесі та/або є інгредієнтом) повинна відповідати вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10;
  • забезпечення миючими та дезінфікуючими засобами, рідким милом та паперовими рушниками;
  • забезпечення в достатній кількості відповідно маркованим розроблювальним інвентарем, посудом;
  • недопущення до приготування страв осіб, які не мають спеціальної освіти, не пройшли профілактичний медичний огляд у встановленому законодавством порядку (обов’язкова наявність списків осіб з відмітками про пройдений періодичний медичний огляд та допуск до роботи);
  • для зберігання готової їжі застосовувати спеціалізоване технологічне обладнання;
  • утримування холодильників та контейнерів із їжею у чистоті, щоб бактерії не потрапили у готову їжу;
  •   харчові продукти, у тому числі готові страви, повинні зберігатися відповідно до умов, які зазначені в маркуванні відповідних харчових продуктів;
  • готові страви мають зберігатися в окремих приміщеннях від неперероблених та частково перероблених харчових продуктів;
  • проводити обов’язковий лабораторний контроль якості готової продукції, згідно чинного законодавства.

          Дотримання цих простих правил є успіхом в профілактиці шлунково-кишкових захворювань.

           Будьте здорові та бережіть здоровя своїх рідних та близьких!

Що потрібно знати громадянам для декларування активів

Шепетівська державна податкова інспекція Головного управління ДПС у Хмельницькій області нагадує про завершення процесу цивілізованої легалізації активів, які були приховані від оподаткування (Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо стимулювання детінізації доходів та підвищення податкової культури громадян шляхом
запровадження одноразового (спеціального) добровільного декларування фізичними особами належних їм активів та сплати одноразового збору до бюджету» від 15.06.2021 №1539-ІХ (далі – закон 1539). 
До 31 серпня поточного року декларант має подати одноразову (спеціальну) добровільну декларацію, в якій відображається, зокрема, така інформація:

  • відомості про декларанта (прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або у визначених Податковим кодексом України (далі – Кодекс) випадках – серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України);
  • відомості про об’єкти декларування, в обсязі, достатньому для ідентифікації кожного з них;
  • самостійно визначена декларантом у національній валюті база для нарахування збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування;
  • ставка та сума збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування.

До одноразової (спеціальної) добровільної декларації декларант зобов’язаний додати копії документів, що підтверджують вартість об’єктів декларування.
В одноразовій (спеціальній) добровільній декларації не зазначається інформація про джерела одержання (набуття) декларантом об’єктів декларування. Контролюючому органу забороняється вимагати додаткові документи, крім передбачених підрозділом 9 прим. 4 розділу ХХ Кодексу.

Зверніть увагу, що нарахування та сплата збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування (далі – Декларування) не здійснюються щодо таких активів фізичної особи:
1) активи (крім визначених нижчепереліченими підпунктами 2 та 3) сумарна вартість яких не перевищує 400 тис. грн. станом на дату завершення періоду Декларування;
2) нерухоме майно, розташоване на території України, яке станом на дату завершення періоду Декларування належало фізичній особі на праві власності (у тому числі спільної сумісної або спільної часткової власності), що підтверджується даними відповідних державних реєстрів, в обсязі:
     а) об’єкти житлової нерухомості:
     квартира/квартири, загальна площа якої/яких не перевищує сукупно 120 кв.м, або майнові права, що підтверджені відповідними документами, на таку квартиру або квартири у багатоквартирному житловому будинку незавершеного будівництва;
     житловий будинок/житлові будинки, зареєстрований/зареєстровані у встановленому порядку в Україні, загальна площа якого/яких сукупно не перевищує 240 кв.м, або житловий будинок незавершеного будівництва чи будинки незавершеного будівництва, загальна площа якого/яких сукупно не перевищує 240 кв.м, за умови наявності у такої фізичної особи права власності на земельну ділянку відповідного цільового призначення;
     б) об’єкти нежитлової нерухомості – нежитлові будинки некомерційного призначення та/або нежитлові будинки незавершеного будівництва некомерційного призначення, загальна площа яких не перевищує 60 кв.м;
     в) земельні ділянки, сукупний розмір яких по кожній окремій ділянці не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної ст. 121 Земельного кодексу України;
3) один транспортний засіб особистого некомерційного використання (крім транспортного засобу, призначеного для перевезення 10 осіб і більше, включаючи водія, легкового автомобіля з робочим об’ємом циліндрів двигуна не менше як 3 тис. куб. см та/або середньоринковою вартістю понад
400 тис. грн., мотоцикла із робочим об’ємом циліндрів двигуна понад 800 куб. см., літака, гелікоптера, яхти, катера), право власності на який було зареєстровано відповідно до законодавства України станом на дату завершення періоду Декларування.

Валентина Ординська, начальник
Шепетівської ДПІ Головного управління
ДПС у Хмельницькій області

Голови громад Хмельниччини взяли участь у семінарі АМУ щодо публічних закупівель в умовах воєнного стану

13 липня Асоціація міст України виступила організатором семінару-наради та забезпечила пряме спілкування понад 800 учасників (сільських, селищних та міських голів) із Заступником керівника Офісу Президента України Кирилом Тимошенко та Першим віцепрем’єр-міністром — Міністром економіки України Юлією Свириденко. На заході були обговорені питання публічних закупівель в період дії воєнного стану та зміни до постанови КМУ від 28.02.2022 №169.

У першій частині наради Виконавчий директор Асоціації міст України Олександр Слобожан озвучив ключові проблемні питання, що стосувалися публічних закупівель в період воєнного стану. Окремо проблеми громад зазначили Миколаївський міський голова Олександр Сєнкевич, Житомирський міський голова Сергій Сухомлин, Кременчуцький міський голова Віталій Малецький, Хмельницький міський голова Олександр Симчишин. Зокрема, голова Хмельницького регіонального відділення АМУ наголосив, що важливо чітко прописати умови та правила за якими органи місцевого самоврядування можуть ефективно працювати в умовах воєнного стану.

«За 5 місяців повномасштабної війни ми уже зрозуміли, що критично необхідно для нормального функціонування громад. Тож ми можемо запропонувати заходи, які зможуть забезпечити підтримку військовим, забезпечення необхідним закладів критичної інфраструктури, підготовку до опалювального сезону» – підкреслив очільник Хмельницького

За результатами першої частини наради було погоджено подальші вектори вдосконалення нормативно-правової бази.

Під час другої частини наради, яку модерував експерт АМУ Євгеній Шаповалов, представники Мінекономіки надали відповіді на 14 блоків питань, що були сформовані за запитами громад. Свої питання могли задати і присутні на нараді. Зокрема, член Правління АМУ, міський голова Славути Василь Сидор також задав фахівцям питання щодо забезпечення підприємств критичної інфраструктури паливно-мастильними матеріалами.

Також представники громад мали змогу отримати відповіді на запитання від директора департаменту публічних закупівель, конкурентної політики та гуманітарної сфери Мінекономіки Олександр Білянського та голови Державної казначейської служби України Тетяни Слюз.

 

Українці можуть отримати до 250 тисяч гривень на власний бізнес

  • Обов’язковою умовою надання мікрогранту є створення 1-2 робочих місцьзалежно від розміру мікрогранту.
  • Мікрогрант є безповоротною допомогою, якщо підприємець або юридична особа сплатила отриману суму гранту у формі податків та зборів.
  • Подати заяву на отримання мікрогранту можна на Порталі Дія.

Дія, Ощадбанк та Державна служба зайнятості надають консультації клієнтам, які бажають взяти участь в програмі «Робота: СВОЯ СПРАВА» з метою запуску нового або розвитку діючого бізнесу зі створенням нових робочих місць.

Для участі в програмі необхідно подати такі документи:

  • заяву на отримання мікрогранту;
  • бізнес-план щодо створення нового або розвитку діючого бізнесу.

Який розмір мікрогранту?

Від 50 тис. до 250 тис. грн.

Хто може подати заявку на отримання мікрогранту?

Майбутні підприємці, діючі ФОП або юридичні особи:

– які не перебувають і не провадять господарську діяльність на тимчасово окупованій території України;

– які не перебувають під санкціями;

– щодо яких не порушено справи про банкрутство;

– щодо яких відсутнє рішення суду про притягнення до кримінальної відповідальності за корупцію;

– які не мають заборгованості перед бюджетом.

На які цілі можна витратити мікрогрант?

На:

– придбання обладнання;

– закупівлю сировини;

– орендну плату (не більше 25% від суми мікрогранту);

– лізинг обладнання.

Чи виникають зобов’язання перед державою в разі отримання мікрогранту?

У разі отримання мікрогранту Ви маєте:

– створити хоча б одне робоче місце; 

– здійснювати діяльність протягом усього терміну користування грантом;

– сплачувати податки в бюджет, зокрема за працевлаштування працівників.

Детальніше про програму: https://is.gd/gFSaeq

          Консультацію можна отримати у відділенні Ощадбанку або центрі зайнятості, тел.: (0382) 65-06-06 або (096) 045-60-10.

Телеграм-чат «Підтримка ДСЗ Хмельницький» https://t.me/Pidtrimka_DCZ_Khmelnitsky.

Нагадаємо:

Український уряд запустив 6 проєктів за програмою «єРобота».

 

Відділ інформаційної роботи

Хмельницький обласний центр зайнятості

пров. Шевченка,10

м.Хмельницький, Україна, 29000

  тел: +38(0382) 65-74-18 

+38(0382)76-46-42

khm-ocz@kmocz.gov.ua