Законом України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” учасникам бойових дій та членам їхніх сімей, які проживають разом з ними, передбачено надання 75% знижки плати за житлово-комунальні послуги в межах встановлених норм споживання.
У вашому випадку кожен з пільговиків має право на 75% знижки плати за житлово-комунальні послуги. При цьому знижка не сумується, а надається в розмірі 75% плати за житлово-комунальні послуги на сім’ю. Водночас норми споживання за цих умов враховуються на двох осіб.
Про те, як оформити пільги на оплату житлово-комунальних послуг учаснику бойових дій читайте за посиланням: https://t.ly/3PHh-
З 1 СІЧНЯ ЗМІНИЛАСЬ ВАРТІСТЬ ЛЕГКОВИХ АВТО, З ЯКОЇ СПЛАЧУЄТЬСЯ ЗБІР НА ОБОВ’ЯЗКОВЕ ДЕРЖАВНЕ ПЕНСІЙНЕ СТРАХУВАННЯ
1 січня 2024 року в Україні встановлено нові розміри прожиткового мінімуму. Зокрема, розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб складає 3028 гривень. Відповідно, диференційовані ставки збору на обов’язкове державне пенсійне страхування під час першої державної реєстрації легкових автомобілів (крім легкових автомобілів, оснащених виключно електричними двигунами), які залежать від вартості автомобіля, у 2024 році становитимуть:
- 3 % – якщо вартість легкового автомобіля не перевищує 165 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (до 499620,00 грн);
- 4 % – якщо вартість легкового автомобіля – від 165 до 290 (включно) розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (від 499620,00 грн до 878120,00 грн);
- 5 % – якщо вартість легкового автомобіля перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (понад 878120,00 грн).
Збір сплачується фізичними особами та підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності при першій державній реєстрації легкових автомобілів в Україні та спрямовується до Державного бюджету України.
Реквізити бюджетних рахунків для зарахування зборів на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій розміщені на головній вебсторінці Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/) у розділі “Пошук реквізитів доходних рахунків”.
З 1 СІЧНЯ 2024 РОКУ ЗМІНИЛИСЬ РОЗМІРИ МІНІМАЛЬНОЇ ТА МАКСИМАЛЬНОЇ СТРАХОВИХ ВИПЛАТ
Згідно зі статтею 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” сума щомісячної страхової виплати встановлюється відповідно до ступеня втрати працездатності (у відсотках) та виходячи із середньомісячної заробітної плати, яку людина одержувала до ушкодження здоров’я.
Для потерпілих, у яких право на ці виплати настане після 1 січня 2024 року:
мінімальний розмір призначеної щомісячної страхової виплати в перерахунку на 100 відсотків втрати професійної працездатності не може бути меншим за мінімальну заробітну плату – 7100 грн;
максимальний розмір щомісячної страхової виплати не може перевищувати чотири мінімальні заробітні плати – 28 400 грн (7100 грн х 4).
Зверніть увагу!
Виплату щомісячних страхових виплат, призначених у січні 2024 року, буде здійснено в лютому поточного року.
ДО УВАГИ ВЛАСНИКІВ ТВАРИН !
ОБОВ’ЯЗКОВА ІДЕНТИФІКАЦІЯ ТВАРИН !
Учасникам бойових дій: безкоштовне професійне навчання
Учасники бойових дій та люди з інвалідністю внаслідок війни можуть безкоштовно пройти професійне навчання в Центрах професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості. На вибір – 95 професій та 365 освітніх програм.
Як пройти навчання?
- обрати професію чи освітню програму із запропонованих переліків, розміщених на сайті Державного центру зайнятості;
- визначити заклад професійної освіти у якому плануєте навчатися;
- подати заяву онлайн або звернутися в центр зайнятості.
Навчання може здійснюватися за очною, дистанційною та дуальною формами. Термін до 6 місяців. Після успішного закінчення навчання слухачі отримають документ державного зразка про присвоєння відповідної кваліфікації.
Більше про послугу читайте за посиланням: https://cutt.ly/VwJib8jm
Консультації щодо професійного навчання за телефонами: (044)244-94-27; (096)045-60-10. Телеграм-чат «Підтримка ДСЗ Хмельницький».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про
ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду єдиного закупівельного словника:
Овочі та фрукти (морква, цибуля ріпчаста, капуста, буряк червоний, огірок свіжий, помідори, яблука, банани, апельсини, лимони, мандарини, груша, сливи, перець болгарський) згідно код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
ID номер закупівлі: UA-2024-01-10-004736-a
КЕКВ 2230 «Продукти харчування»
Місце поставки – Заклади освіти Грицівської селищної ради, Хмельницька обл., Шепетівський район, смт Гриців, с. Велика Шкарівка, с. Крачанівка, с. Микулин, с. Мала Шкарівка, с. Орлинці, с. Лотівка.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог:
- Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
- ДСТУ, ТУ;
- Закон України «Про охорону дитинства»;
- Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон про закупівлі);
- Постанова КМУ №1178, та інші нормативно – правові акти, що стосуються предмета закупівлі
Термін постачання – з моменту укладання договору до 31 грудня 2023 р
Кількісні характеристики відповідно до потреби Замовника:
Морква – 1200 кг.;
Цибуля ріпчаста – 1100 кг.;
Капуста – 1200 кг.;
Буряк червоний – 1100 кг.;
Огірок свіжий – 100 кг.;
Помідори -130 кг.;
Яблука – 531 кг.;
Банани – 451 кг.;
Апельсини – 304 кг.;
Лимони – 14 кг.;
Мандарини – 37 кг.;
Груша – 30 кг.;
Сливи – 37 кг.;
Перець болгарський – 70 кг.
3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Основні джерела інформації для визначення очікуваної вартості:
- Система «Prozorro». Аналіз закупівель інших Замовників;
- Інформація щодо вартості продуктів харчування операторів ринку з відкритих джерел
Враховуючи необхідний обсяг закупівлі очікувана вартість закупівлі, становить – 160000,00 гривень (Сто шістдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
Умови оплати – після плата.
Відбулось засідання Комісії з питань захисту прав дитини
09 січня відбулось засідання Комісії з питань захисту прав дитини.
Всі питання порядку денного були, попередньо, ретельно вивчені службою у справах дітей Грицівської селищної ради. Зокрема, розглянули питання:
- Про затвердження персонального складу міждисциплінарної команди для організації соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах.
- Про затвердження індивідуальних планів соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах.
- Про перегляд індивідуальних планів соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах.
- Про організацію роботи щодо запобігання дитячої бездоглядності та безпритульності серед неповнолітніх.
- Про стан утримання і виховання дітей в сім’ях опікунів (піклувальників) та виконання покладених на них обов’язків.
У ході засідання було заслухано членів Комісії, з’ясовано обставини по кожному питанню окремо. Усі питання прийнято виключно в інтересах дітей.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОГОЛОШЕННЯ ДОБОРУ НА ЗАЙНЯТТЯ ПОСАД ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області повідомляє про добір кандидатів на посади державної служби категорій «В»:
• Юридичне управління
1) головного спеціаліста – юрисконсульта відділу організації правової роботи юридичного управління (тимчасова посада) (робоче місце – м. Хмельницький);
2) головного спеціаліста – юрисконсульта відділу організації правової роботи юридичного управління (тимчасова посада) (робоче місце – м. Хмельницький);
3) головного спеціаліста – юрисконсульта відділу організації правової роботи юридичного управління (тимчасова посада) (робоче місце – м. Хмельницький);
4) головного спеціаліста – юрисконсульта відділу представництва інтересів в судах та інших органах № 1 юридичного управління (тимчасова посада) (робоче місце – м. Хмельницький);
5) головного спеціаліста – юрисконсульта відділу представництва інтересів в судах та інших органах № 1 юридичного управління (тимчасова посада) (робоче місце – м. Хмельницький);
6) провідного спеціаліста – юрисконсульта відділу представництва інтересів в судах та інших органах № 1 юридичного управління (робоче місце – м. Хмельницький);
7) провідного спеціаліста – юрисконсульта відділу представництва інтересів в судах та інших органах №2 юридичного управління (робоче місце – м. Хмельницький);
8 ) провідного спеціаліста – юрисконсульта відділу представництва інтересів в судах та інших органах №2 юридичного управління (робоче місце – смт. Летичів);
9) провідного спеціаліста – юрисконсульта відділу представництва інтересів в судах та інших органах №3 юридичного управління (робоче місце – м. Хмельницький);
10) провідного спеціаліста – юрисконсульта відділу представництва інтересів в судах та інших органах №3 юридичного управління (тимчасова посада) (робоче місце – м. Хмельницький).
Кваліфікаційні вимоги:
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра в галузі знань «Право»;
– вільне володіння державною мовою.
• Відділ внутрішнього аудиту
1) головного спеціаліста відділу внутрішнього аудиту (робоче місце – м. Хмельницький).
Кваліфікаційні вимоги:
– вища освіта за ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Заяву кандидата на посаду та резюме надсилати на електронну адресу : Kadr@km.pfu.gov.ua
За додатковою інформацією щодо переліку документів, основних посадових обов’язків, умов оплати праці тощо звертатися за номером телефону управління по роботі з персоналом (0382) 70-47-26 (контактна особа: Сорока Аліна Юріївна).
Документи приймаються до 17 год. 00 хв. 15.01.2024 включно.
Ознайомитися з умовами проведення добору можна на інформаційній сторінці вебпорталу головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області http://tinyurl.com/4tdfvrh7
Патронат
👨👩👧👦Якщо Ви хочете стати патронатним вихователем, звертайтесь за додатковою інформацією до Служби у справах дітей за місцем проживання.
Які суми доходу дають право на безоплатну допомогу із зверненням до суду у 2024 році
1 січня 2024 року зріс прожитковий мінімум. Тож змінилися умови надання вторинної правничої допомоги (допомоги зі зверненням до суду) людям з низьким доходом.
За законом таке право мають люди, чий середньомісячний дохід не перевищує двох прожиткових мінімумів.
Тепер право на допомогу зі зверненням до суду мають люди за таких умов:
✔ Працездатні — з доходом менш ніж 6056 грн.
✔ Пенсіонери (за віком, вислугою років тощо) — з доходом менш ніж 4722 грн.
✔ Люди з інвалідністю — якщо їхня пенсія або допомога, що призначається замість пенсії, менш ніж 6056 грн.
Нагадаємо, безоплатна вторинна правнича допомога включає такі послуги:
◾️ Складення документів для звернення до суду
◾️ Представництво інтересів у суді.
Разом з тим зростають і розміри судового збору, оскільки він теж вираховується від розміру прожиткового мінімуму. Так, зокрема:
▪️ Розгляд судом заяви немайнового характеру, наприклад, про розлучення без поділу майна, коштує тепер — 1211,4 грн.
▪️ Заяви майнового характеру — від 1211,2 до 15 140 грн (залежить від ціни позову)
▪️ Щодо встановлення фактів, що мають юридичне значення (народження, смерті тощо) — 605,6 грн
▪️ Про скасування судового наказу 151,4 грн
Однак, є пільги на сплату судового збору. Так, звільняються від сплати судового збору:
- люди з інвалідністю І та II групи;
- учасники бойових дій;
- позивачі, постраждалі від Чорнобильської катастрофи 1 і 2 категорій;
- позивачі – у справах про стягнення аліментів;
- позивачі – у справах про стягнення заробітної плати та поновлення на роботі;
- та інші категорії осіб.
Маєте правове запитання? Поставте його нам у приватні повідомлення. Наші юристи проконсультують.
Або телефонуйте до нашого контактного центру: 0 800 213 103, дзвінки безкоштовні.